![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Med en Nespresso i koppen er jeg klar for en ny arbeidsuke. Dagen er vel ca 7 time rog 40 minutter kortere/mørkere. Blir stort sett møter på kontoret før det blir en treningsøkt i ettermiddag. Ha en bedre start på uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen forumister! Er på vei mot OSL og DY som skal ta meg til TRD for dagens opptaksprøver til flygelederstudiet. Er overraskende lite trøtt så det er jo et godt tegn
![]() EDIT: Kanskje moderator kan slå sammen min og EB sin tråd ![]()
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 06-10-2008 at 05:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Og da har selvfølgelig DY742 tekniske problemer og status foreløpig er ny tid kl 8.00. Har ingen telefonnr til Værnes bortsett fra sentralbordet som ikke åpner før kl 8. Litt krise dette...
Edit: Fikk tak i noen på Værnes så da har de iallefall fått beskjed om at jeg blir forsinket. Spørs hva DY gjør med denne flighten. De har en ny TRD-flight kl 8.05. Ingen info til oss passasjerer bortsett fra at kl 8 er foreløpig ny tid.
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 06-10-2008 at 07:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god morgen fra kjøkkenbordet. Fremdeles en og annen kakesmule og noen klappstoler igjen etter gårsdagens feiring av fireåringen sammen med familien. Ser at under sofaen ligger det EN DEL gavepapir som må raskes sammen og kastes (gavepapir kan ikke resirkuleres har jeg blitt fortalt). Det blir hjemmekontor i dag, før det blir avreise med 07:30-flighten til STO i morgen tidlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gooood morgen fra MJF også!
Endelig mandag og vi har fått en helt ny uke vi kan leke oss med ![]() Dagen startet med kansellert fly til TRD, men det fikset vi på strak arm. Blir bare litt ekstraarbeid! Ellers har jeg planlagt å montere opp noen skyvedører hjemme hos mine foreldre denne uka, men ellers er det helt åpent! Kos dere alle sammen! E!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. På plass på kontoret og jeg kjenner jeg bygger på en forkjølelse eller noe lignende. Sånn går det når man tar det rolig og ikke drikker nok i helgene, og ikke fikk i seg noe sprit som kan ta livet av basiluskene.
Nå venter excel og power-point....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
![]() Har med ei ei på jobb idag pga diverse omstendigheter. Så jeg lurer på hva dommen er etter at dagen er slutt? At pappa bare drikker kaffe, går i møte, leser avisen og prater piss? ![]() Vel vel, ha en god dag forumister! ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Sitter och dricker en kopp te iväntan på att hoppa på cykeln till unviersitetet för föreläsning 10-15 idag. Kommer nog bli en kopp kaffe eller två under dagen då jag satt och pratade med damen i Fierenze över Skype fram till 0300 inatt. Puh! Just nu är det 6 grader ute och det ser ut att bli en strålande fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra KRS!
Her er det kontordag i dag. Blir vel noe hektisk utover ettermiddagen og kvelden da fruen og mistemann skal ut på langreise i morgen tidlig. Må levere dem på flyplassen 0530 senest. Ha en god dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Forus. Lunsjen er akkurat fortært. Nå er det litt surfing og sporadisk kundebehandling i en halv times tid før jeg skal ut på tur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Strålende vær på Nærsnes!
Stort sett jobbrelatert stoff i dag også, men i kveld er det duket for middag for oss stamgjester på Schrøder. Vi blir en gjeng på 7-8 stk. som får gratis mat, men må betale drikke selv. Det skal jeg nok klare! Ha en fin dag uansett lengde og treningsøkter!
![]() |
#12 | |
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
![]() Sønnen min tror at alle tegner på veggene (vi har whiteboard-vegger der det ikke er glass), drikker kaffe, surfer på surr og generelt henger i kjøkkenområdet og prater om ting som ikke høres ut som jobb. Jeg har nesten dårlig samvittighet for at det må være så uendelig mye kjipere å være med meg på jobben enn det det var for meg å være med pappaen min på jobben i SAS teknisk på Koksa. Ha en fin dag, folkens! K |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
omtrent samme opplevelse som jeg hadde da jeg ble med min far på jobb i Akersgata på 80-tallet. For det meste snakket han i telefon eller gikk rundt i VG-huset, snakket med folk og hadde besøk. Merkelig at de fikk gjort noe som helst... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Gi ungene Excel sier nå jeg.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
nemlig! Jeg har forsøk meg med Word så langt, og å skrive bokstaver (og ikke minst "wingdings") i forskjellige farger er stort!
Skjønnheten i et stort excel-ark med grafer og formler er hun nok litt for ung for ennå, men det kommer, det kommer.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() Fin morgen i Alpharetta. Naa er det badekaret som venter, saa er det telefonmoete. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Argh... Egentlig syk, og vurderte i dag for første gang i min yrkeskarriere, å bli hjemme fra jobb.. Gjorde lurt i å gå, for jeg kom fort på at "han andre" som sitter med eksportfortollinger hadde ferie.. Så langt, en mandag med forbedringspotensiale...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld fra Værnes hvor jeg sitter og venter på fly .. igjen ;-)
Heldag i Stockholm i dag, og en superrask og ikke helt lovlig forbindelse på OSL gjør at jeg kommer meg hjem en liten time tidligere enn om jeg skulle ha reist via BOO. Jeg gjorde forøvrig en liten observasjon i en meget hyggelig og effektiv sikkerhetskontroll på OSL i kveld. Så ut til å være KUN kontrollanter som var godt over 60 år der i kveld, som oset av trygghet og med smil på lur. Har G4S funnet en ny formel med å ansette arbeidsvillige pensjonister? I alle fall en mye bedre opplevelse enn hormonelle tenåringer i samme jobb spør dere meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
JA!!! Opplevde det samme sist mandag - hyggelig og med en morsom kommentar på lur fra en godt voksen ansatt!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |