![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bedre enn i går og da er jeg optimist. På vei til møter rundt Mjøsa - Gjøvik, Lillehammer og Hamar. Tilbake i morgen ettermiddag. Ha en bedre onsdag/torsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
g'onsdag! Takket være EB hadde jeg fin busslektyre i dag - NÅR KOMMER STARBUCKS TIL NORGE??? jeg vil også ha "the third place"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Drammen. Det fine påskeværet forsvant igjen, og vi er tilbake til overskyet... festlig.
I motsetning til morgenfuglene her hadde Almeraen pushback først 07.45 "due to late crew", men turen tok ikke mer enn 15 minutter i stedet for de vanlige 20-25 minuttene -raskeste noensinne i rushen. Ha en fortryllende dag!
![]() |
#4 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God formiddag fra Lysaker
![]() Pent vær her på lokket. Mye tog som fyker fram og tilbake på lysaker stasjon ser jeg. Ellers er det veldig lite som skjer her, sitter å venter på at noen skal ringe oss. Snart på tide å hente dagens Mountin Dew rasjon.. Bedre dag ønskes ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hva ER det egentlig med Starbucks, annet enn en "riktig" profilert merkevare?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Ikke noe annet enn en sikker og god kopp kaffe etc....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Starbucks har klart å levere et veldig godt produkt, i en enda bedre innpakning. Dessuten gjør de mye godt, både i lokalmiljøet, for de ansatte og i de landene der de kjøper kaffen sin. Og - som du sier, en god merkevare. Brukes jo av mange som et lysende eksempel på meget god branding.
Anbefaler bøkene My Sister's a Barista: How they made Starbucks a home from home og Pour Your Heart into It: How Starbucks Built a Company One Cup at a Time for å lese om "fenomenet" |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Men når kommer de til Oslo?
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Jeg vet de var i kontakt med Narvesen ogsaa, men det var vel tidligere .. Starbucks vil kun gaa inn hvis de finner en sterk partner, og det er vel ingen som har tilfredstilt kravet ennaa .. ??
SEA melder 12 grader, spredte winglets, kansellert fly og overskyet. Ha en god dag ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |
God onsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 08-06-2005 20:43 |