![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Jeg oensker aa starte uka med foelgende sitat tatt fra en sightseeing-buss her i NYC... Bilde av denne kommer senere, men bussen (en dobbeltdekker) var dekorert med CO-reklame og teksten som prydet hele langsiden paa bussen var som foelger:
Nonstop to the most places worldwide Stopping is so... bus ![]() Ha en finfin arbeidsuke folkens!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Haha, fantastisk.
Ha en god morgen og god uke! Nå skal jeg sette i gang med litt lesing, før vi tar en meget kort natt før morgendagens forelesning klokken åtte-null-null. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
God morgen Norge. Det er søndag her fremdeles, men for vår del er mandagen en fridag. (Labour Day). Første eksamen tirsdag, så da blir det vel ikke "fri" likevel. En god arbeidsuke ønskes alle. Dag Johnsen: pass deg for Gustav!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Gamle Oslo. Avreise fra Vigra i går ble noe forsinket. Først utsatt fra 2205 til 2225. Etter boarding beskjed om at flyet hadde hatt "bird strike" (i ytterkant av motoren, tror jeg han sa), og at mekaniker måtte kjøre fra Ålesund, noe som skulle ta 20-30 min. Deretter beskjed om at det tok lengre tid å skaffe mekaniker, men at vi kunne ta flyet som stod ved siden av. Så det ble en lang kveld, med ankomst nesten 1,5 time etter tiden. Litt småmorsomt at det nye flyet var klargjort for 1. september, og således hadde nye magasiner - og det første jeg så var Ola Strand som skryter av punktligheten ! Det ble ikke annonsert noe servicetilbud, men de kom "snikende" bakfra (jeg satt på rad 6) og kom og spurte om det skulle være noe. Jeg takket kjapt nei, men angret litt på at jeg ikke "forhandlet" meg til en rødvin. Det viste seg at de som bad om noe på denne turen fikk det uten å bli avkrevd penger. Nuvel - god service av SAS det, men man føler seg litt snytt for gratisvarer... Hehe. God mandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen. det går mot vinter. Jammen fikk jeg finne fram isskrapa i dag, da det var et hardt og tykt lag på bilvinduet.
Er en kjapp tur innom kontoret, før jeg reiser opp til Drevjamoen hvor to dagers kurs (REP) står for tur. Har ikledd meg grønn kamuflasjeuniform for noen dager, slik at nå skal plikten gjøre unna ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Trøtt morgen fra Oslo. Har ennå ikke orket å titte ut for å sjekke været. Idag debuterer jeg som forretningsreisende og det er DAT som får gleden å ta meg til FRO. Itillegg blir det å by på en leilighet, så jeg kommer meg ut hjemmefra snart. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FlyKirurg
|
![]()
Stabil morgen fra Kristiansand. Dusjen er unnagjort, så blir det litt mat før skolen begynner 08.00 sharp og varer til 15.30.
Så blir det trening fra 16.00 og utover. Ha en fin dag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja da var det 1. september og høsten har meldt sin ankomst! Som Farmer (Kos deg på Drevjamoen, tihii) allerede har fortalt måtte man i dag fram med cd cover og det som verre er for å komme seg på jobb...
Ikke ble det noe bedre når man kommer på jobb og oppdager at man ikke kan se fra parkeringsplassen og bort til terminalbygningen... Og ja, det ble kansellering på flyet fra BOO ![]() I kveld reiser jeg forøvrig til Helvete og skal teste ut Rica Hell. Et møte på Værnes i morgen så da får noen andre styre showet på MJF. E!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god mandag morgen fra Asker. I dag blir det effektiv jobbing med litt analysearbeid, med et bittelite avbrekk for en tur til tannlegen. Satser på det det blir MANGE tusenlapper billigere enn forrige gang...huff
I morgen skal jeg lese nye utgaver av SAS Magasinet og Scanorama på veien over til STO. Ellers gleder det meg at SAS Norge endelig markedsfører USA-destinasjoner igjen - både på Dagbladet.no, DN.no, Nettavisen, e24.no osv! Last edited by CK; 01-09-2008 at 07:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God mandag morgen - den har hvertfall blitt god etter litt kaffe og opprydding i saker og ting her.
Noen måtte drive med litt demon-jakt og annen djevelutdrivelse i systemene i helgen. Tror ting er på stell nå, snart, kanskje...... Godt kaffemaskineriet ikke er avhengig av nettverk, SAN-disker og M$ for da hadde vi kommet i en alvorlig dead-lock-situasjon her.
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra et strålende barteland
Her er vi strålende fornøyd med overkjøringa av Vålerenga i går ( resultatet er ikke et bilde av kampen nei.... ![]() Kaffen er fortært og jobben er godt igang. Ønsker alle en god dag i dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Forøvrig god grå morgen fra Krsand. Her er det månedsavsluttning og full uke på kontoret som venter. Høsten har begynt! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Er hjemme med sykt barn i dag (ikke at det passet i dag, ikke i det hele tatt), men so ist das leben av og til......
![]() Været er ok, med litt skyer og blå himmel, men det blåser litt.... vel vel... ha en fin dag forumister!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mandagen har startet rolig. Greit det da avsluttingen ikke av forrige uke ikke var det. I dag blir det en tur til skytebanen for første gang på flere måneder, så får vi se om jeg treffer. Tja, NOE treffer man jo alltid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ute på tur
|
![]()
Her er det mandag morgen, så langt en god del titalls mailer og telefoner... men ingen kriser, og det er jo greitt nok. Nå er det snabb lunch, dusj og så til kunde.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Ny uke, nye utfordringer. I dag starter vi med overnight deliveries til et større område på USA's østkyst, som betyr at vi må jobbe litt annerledes (les: Enda mer pakker som må avgårde på det første flyet med tightest deadline). Skal også se om jeg ikke klarer å flytte den pakken som ph-ndr var innom med på fredag, fra hyllen på lageret, over på trallen som skal ut til nevnte fly.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus.
Fortsatt indian summer her i sørvest. Det blir å komme seg ut fra jobben i rimelig tid for å nyte finværet i ettermiddag og utover kvelden. Mulig det blir grilling på terrassen idag og. Etter mange uker med reising hver uke ser det ut til at jeg får den første uken iår uten jobbreising og god er det. Forøvrig ligger oppgavene tett utover høsten og det ligger an til jobbreising i alle kompassretningene. Ha en fin uke alle forumister. Nå går det mot jul. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann!
God morgen fra (syd) Texas og her er det stille foer stormen... ![]() Andreas Quote:
![]() Ha en fin dag...! Dag
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
F**n...hvor blir det av nedturen i boligmarkedet. Leiligheten jeg bydde på idag gikk 150k over prisantydning og 100k over takst....dvs jeg er fortsatt residerende på gutterommet når jeg kommer hjem på fredag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ser ut som du har blitt reisende i småfly langs norskekysten, Someone. I så fall tror jeg du kan forberede deg på diverse hotellstandarder fremover - hva med en samlet "top 10" ila. høsten
![]() .....og lykke til med boligjakten
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandags morgen | LN-BLO | Flyforum | 14 | 09-04-2012 20:49 |
God Mandags Morgen | sirpjalle | Flyforum | 19 | 31-05-2010 16:51 |
God Mandags morgen.... | FestiVal | Flyforum | 18 | 13-07-2009 19:57 |
God mandags morgen | Solguden | Flyforum | 50 | 16-06-2009 00:43 |
God Mandags morgen | ENGM RAMP | Flyforum | 12 | 13-02-2006 21:26 |