![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Omsider har jeg fått fart på scannern min, så da kan det postes litt bilder.
Dette er tatt i romjula, Boeing 773 fra DY som trengte å fjærne litt is. Håper det faller i smak ![]() For de som lurer er bildet tatt med Canon EOS 300 (analog) med 200ISO film, og linsa er av type Sigma 75-300MM APO Super macro II (F3.5-5.6 mener jeg det er) Det å bruke 200 ISO film på denne tiden av året fant jeg ut er bare tull.. Men bildet ble da ganske ok syntes jeg selv.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tøfft bilde... Men jeg skvatt når jeg så i teksten at det var en 773 fra DY. Det hadde vært noe det...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Litt synd med det gjerdet som spratt i mellom. men ellers var bildet fint! :smokin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hvilken scanner endte du opp med? Og hvordan er brukererfaringene så langt?
![]() |
#5 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
EB, hehe ja så etterpå at det skulle ha vært B733,men men sånn kan skje i de sene nattetimer.
Trety, jeg har en Lexmark X5150 tror jeg det var, kombi maskin som jeg har hatt ett par år nå, den fulgte med da jeg fikk pc'en via jobbavtale. Den funker ganske greit egentlig. Har ikke hatt noe store problemer med den,men det er klart det er ikke verdens beste kvalitet. Men til jeg får digitalt SLR funker den helt ok, betraktelig bedre en scanning jeg fikk fra fotobutikkene iallefal (men det skal jo ikke så mye til) Jeg vurderte å kjøpe filmscanner,men da legger jeg heller de pengene på sparebøssa til DSLR (som jeg er rimlig sikker på blir en Canon 300D) Her er fler bilder jeg har tatt med samme kamera og linse. (og scannet med samme scanner)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aeroflot og deiceing | putzmeister | Flyforum | 22 | 04-11-2016 17:14 |
Litt storflytrafikk på OSL | putzmeister | Bilder & foto | 9 | 07-04-2014 20:39 |
Litt fra OSL [28.06.12] | TheEirikK | Bilder & foto | 5 | 23-09-2012 21:03 |
Litt fra OSL! | winrace12 | Bilder & foto | 3 | 20-09-2012 21:56 |
Litt fra OSL 30/11! | Tændis | Bilder & foto | 19 | 15-12-2008 13:28 |