Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 15-08-2008, 01:10   #1
seilfly
Infrequent traveller ;-)

Default God fredag!

TGIF! Endelig kommet sånn høvelig i gang med det administrative man må igjennom for å bo her borte... i løpet av denne dagen (det blir vel neste dag for meg da) så kommer bilen og i helga er det roadtrip til Dallas, muligens.

Jeg vet ikke om jeg skal poste god dag eller god-dag-i-går-poster men jeg velger å åpne denne fredagsposten siden forumet leses av flest i det landet som nå er inne i fredagen.

Her er temperaturen nå 102F... F kan leses "faren(brenn-)heit". 102F = 38,9 grader celcius. For et par uker siden hadde de 110F, men det fikk sikkert Dag i Houston merke...

Lykke til med helgens krumspring!

Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason

seilfly is offline   Reply With Quote
Old 15-08-2008, 01:45   #2
sarky
Push-back operator

sarky's Avatar

Default Re: God fredag!

Kjekt å høre at du er kommer fram nå kos deg på road tripping til helgen!
Old 15-08-2008, 03:32   #3
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

26 varme i Alpharetta .. har akkurat vært ute og spist japansk ... Hibachi er yumm!!

Sitter med en liten brun en og kuler'n før leggetid ... er ennå på en liten high etter Stabæk's seier over Rennes. Det skal bli tøft i Frankrike, men det er helt klart mulig å gå videre. Det var god, internasjonal klasse over mesteparten av laget.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 15-08-2008, 04:14   #4
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

G'aften fra Chicago. Har vaert nesten 90 her i dag, men forbausende lite luftfuktighet. Bikker nok under 70 igjen i kveld noe som er utrolig behagelig.

I morgen blir det en busy kontordag, skal forsoeke aa jobbe effektivt saann at jeg kan forlate i 4 tia.

Ellers skal fruens ublide moete med en Toyota Sienna paa glattisen i vinter fikses i helga/mandag tirsdag. Ikke hennes feil og ikke store bulken, men det maa rettes og fikses. Siden jeg er paa reise mandag og tirsdag passer det bra aa gjoere det i helga.
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 15-08-2008, 06:07   #5
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Glad fredag fra hovedstaden... Blir en kortere arbeidsdag i dag før det blir en treningsøkt og så er det helg!!!! Jippi - la oss håpe på noe som minner om sommervær. Ha en bedre fredag!
EB is offline   Reply With Quote
Old 15-08-2008, 06:25   #6
zico77
Developer

zico77's Avatar

God morgon! Då er det straks avgårde til Stavanger Deilig med ein fridag. Det ser ut for at det kan bli utepils i dag

Ha ein flott dag alle saman!

zico77 is offline   Reply With Quote
Old 15-08-2008, 06:39   #7
Egil
ScanFlyer Gold

Egil's Avatar

Og en riktig riktig God Morgen fra MJF hvor jeg sitter og styrer showet for siste gang denne uken! Kl 1430 er det ubønnhørlig helg og et par pakker iskalde står allerede klar i kjøleskapet hjemme

Det ble en småhektisk ettermiddag i går. Etter jobb var jeg og hentet den siste gulvlista, fikk kappet og tilpasset den, levert tilbake sag til svoger, så bytur hvor Bohus, Princess og andre interiørbutikker fikk besøk. Lånte hjem tepper til den nye salongen, liftgardiner og kjøpte et bilde (som ble alllt for stort til å henge opp der jeg hadde planlagt...), samt gardinstenger!
Så etter jobb i dag skal noe leveres tilbake og byttes, skal også så om jeg kan få lånt hjem noen meter med gardiner sånn at jeg kan mikse og trikse litt og finne "min" stil.
Okay, det ble mye meg, meg, meg her men gjett om jeg er glad for at "Prosjekt oppussing 2008" nå snart er slutt

Ha en bedre fredag alle sammen.

E!
Old 15-08-2008, 07:18   #8
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

God morgen. Litt høstplanlegging på jobben i dag, med stadig færre folk blir det en utfordring. Men det ser ut til at det kan bli to-tre (!) utepils senere i dag...
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 15-08-2008, 08:44   #9
jcnorway
ScanFlyer Rusty

Galley Slave
Global Moderator

jcnorway's Avatar

God morgen!

Gårsdagen var preget av mye nedetid både på TV og internett fra GET... de har et problem med linjene til borettslaget så en tekniker var og fikset TV-signalene i går. Nettet har vært opp og ned hele tiden så jeg håper de retter dette snart også...

Ellers har Meteorologisk institutt meldt pent vær både i dag og i morgen for hovedstaden så det ser ut som helgen kan bli fin

Ha en fin dag forumister!

jcnorway is offline   Reply With Quote
Old 15-08-2008, 09:02   #10
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra Oslo. Dette er min siste dag som (frivillig) arbeidsledig og slabbadask. På mandag starter alvoret. Blir også en tur innom tannlagen, og får vel kjeft for akurat det samme som ifjor. Forhåpentlig før jeg en time hos frisøren også og en ny TravelPro på forsikringsselskapet sin regning skal hentes. Ellers blir det en rolig kveld, men noe god mat og drikke. Ha en fin dag
Old 15-08-2008, 09:12   #11
SQ321
ScanFlyer Gold

SQ321's Avatar

God morgen fra Nydalen. Første uke etter ferie er unnagjort og det gikk bedre enn ventet, så nå øker bare tempoet frem mot jul.

Helgen skal tilbringes med telt og fiskestang på Hardangervidda.
SQ321 is offline   Reply With Quote
Old 15-08-2008, 09:42   #12
JetBlue
ScanFlyer Molded

JetBlue's Avatar

God fredag her fra Hasle. Endelig en litt sommeraktig morgen, får håpe det holder til i ettermiddag slik at det blir ulig å nyte et glass hvitvin i haven før middag. Gleder meg til helg, 100% avslapning står på programmet
JetBlue is offline   Reply With Quote
Old 15-08-2008, 10:16   #13
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

Quote:
Originally Posted by zico77 View Post
God morgon! Då er det straks avgårde til Stavanger Deilig med ein fridag. Det ser ut for at det kan bli utepils i dag

Ha ein flott dag alle saman!
God morgen fra Stavanger. Nå er han kommet som jeg har ei høne å plukke med. Vi får ta en liten diskusjon på dette i kveld over noen pils

Har fri fra jobb da det er plannleggingsdag både i barnehage og SFO.

Snart er det frokosttid før jeg tar med de tre små ut for å handle litt, så får vi se ellers hva dagen kan bringe.

ha en fin dag forumister
Old 15-08-2008, 10:43   #14
SK384
ScanFlyer Dusty

SK384's Avatar

God formiddag fra Notodden

Nå begynner vi endelig å komme i orden etter sommerens store flytteshow fra Alta til Kongsberg. Mye som skal ordens i forbindelse med flytting gitt. Vi trives godt i Kongsberg og både hus og jobben på Notodden virker bra. Litt dumt at det ikke er noe flyplass i Kongsberg. Savner flyplassen duften av Jet A1 allerede. Men det går tog forbi der så det blir litt togspotting istedenfor. Nå som vi er litt nærmere Oslo så skal jeg prøve å få deltatt på noe fly og vinsamlinger etterhvert.
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 15-08-2008, 10:44   #15
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Velkommen til Fly&Vin... Vi setter vel i gang om ikke så lenge...
Old 15-08-2008, 10:45   #16
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Quote:
Originally Posted by EB View Post
Velkommen til Fly&Vin... Vi setter vel i gang om ikke så lenge...
Lenge siden nå! og snart på tide!

Old 15-08-2008, 10:52   #17
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

17. september...
Old 15-08-2008, 11:11   #18
Farmer
ScanFlyer Crusty

Farmer's Avatar

God ettermiddag.
Da er jeg framme i Thailand, har fått i meg den første Thom Ka Gai med Singha til og livet er bra. Reisen med Egyptair var over all forventning. B737-800 reisen fra FRA til CAI er vel en av de bedre jeg har hatt i denne flytupen. 2+2 seating, superb service og bra konsept.
CAI-BKK var også grei nok. Servicenivå og mat helt på topp, men ikke "flatbed" i business trekker noe ned, selv om stolene faktisk var rett så bra også der.
Mer kommer i tripreport i løpet av helga.

En liten flyoversikt siden 29/7-2006..
Simplicity is the ultimate sophistication, Leonardo Da Vinci

Farmer is offline   Reply With Quote
Old 15-08-2008, 11:41   #19
FlightDeck
ScanFlyer Mile High Club

FlightDeck's Avatar

God formiddag fra Nydalen. Ser ut til å bli fint vær i dag, lover godt for helgen. Har noen avtaler i byen før det blir familiemiddag. Ha en god dag!
Old 15-08-2008, 13:49   #20
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Tilbake på kontoret igjen etter en deilig dag i København i går. Et nydelig måltid ble inntatt på Cafe Sorgenfri (se reiseforum) før SAS fløy meg hjem igjen.

Nydelig vær her i sør i dag, så kanskje man kunne være litt utendørs i ettermiddag. Lørdagen blir det båttur til hytta forhåpentligvis.

God helg, kosmonauter!!

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules