Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-08-2008, 13:38   #1
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,384
OBB 31 Sterling forlater "business" segmentet

Når Sterling nå kutter morgen og kveldsavgangen mellom BGO og CPH er vel dette et tegn på at de ikke har slått an i forrettningslivet...

http://www.boarding.no/art.asp?id=32625
EB is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2008, 17:57   #2
Blubird
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,282
Default Re: Sterling forlater "business" segmentet

Dette har vel direkte sammenheng med at man ikke skal ha base på BGO.
Blubird is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2008, 18:21   #3
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,384
Default Re: Sterling forlater "business" segmentet

Ja - men hadde man tjent penger på trafikken kunne man hatt crew på hotel
EB is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2008, 12:15   #4
BU662
critical mind
 
BU662's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,794
Default Re: Sterling forlater "business" segmentet

Ellers det er rett og slett sann at NB omrokkerer sine fly?

De tar over en god del traffik i Sverige fra DY, pluss at det skjer noen ting bak scenen som er ikke enda offentlig mens vil ha en visst effekt pa Sterling og hvor deres fly flyr/ vil fly i fremtida.

Pa sikt er det ikke utenkelig at NB overlatter dette rute til DY, rett og slett fordi dette er en "rotation buster".
__________________
Business Analyst

Last edited by BU662; 09-08-2008 at 12:32.
BU662 is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2008, 15:20   #5
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,384
Default Re: Sterling forlater "business" segmentet

Nå har de også kuttet OSL-BRU
EB is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2008, 22:34   #6
FlightDeck
ScanFlyer Mile High Club
 
FlightDeck's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
Default Re: Sterling forlater "business" segmentet

Kanskje Norwegian etter hvert vil overta denne ruten? Tipper at Norwegian i større grad enn Sterling kan sanke passasjerer fra bergensområdet. Etter hva jeg har hørt er det labert med passasjerer på denne ruten, og når den farlige vinteren kommer, blir det dyrt for Sterling å opprettholde den...
__________________
FlightDeck is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Iberia Express med "egne" business seter på A321neo Someone Flyforum 1 29-06-2020 09:24
Beste "business-veien" til Montreal med StarAlliance Star Flyer Reiseforum 10 02-02-2014 01:02
Lufthansa vil "tvinge" Cimber Sterling til å innføre Business Class FlightDeck Småprat 16 17-02-2012 17:24
Sterling giver Menzies skylden for "kuffertkaos i Kastrup" Terminal3 Flyforum 7 07-08-2008 15:04


All times are GMT +2. The time now is 22:35.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.