![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
..om noen tar seg bryet.. ser ut til å være en -600 i forhold til setekartet på nettinnsjekken..
Takker pent ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Stemmer det. LN-RPZ.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Byttet til RCN.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ha! Sku'du ha sett..
Sjekket inn mine foreldre på denne flighten tidligere, og satte de på exit-row, sete 10A og 10B. Så bytter altså SAS til LN-RCN, som er den maskinen jeg og min søster fløy til ARN en helg for snart to år siden - i sete 10A og 10B! (Husker det godt - 10A har nemlig ikke vindu på 800'ene) Under kan man forøvrig se meg foreviget i sete 10A på LN-RCN en kald januardag i år (ref: solo super-turen med Speedy). ![]() Nå er de midlertid flyttet til rad 15, A og B.. Dessverre opptatt på 16F, ellers hadde jeg jaggumeg plassert de der (se bilde under) ![]() RCN er vel forøvrig et av to SAS-fly som jeg faktisk har flydd mer en en gang siden jeg begynte å telle i 2004... Tror den maskinen følger etter meg ![]() (Beklager at jeg legger ut om sånt på denne tiden av døgnet, men jeg har bare sansen for sånne tilfeldigheter..) Last edited by Martin; 06-08-2008 at 04:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
RCN har av en eller annen grunn vært en gjenganger for min egen del også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SK286 BGO-OSL kansellert pga restriksjoner i luftrommet... | vegardg | Register- og ATC-Forum | 6 | 04-06-2013 20:23 |