![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...fra Santa Barbara - skulle ønske at alle kunder var som denne, de har skikkelig orden der skoen trykker (de står bak Uggs, Teva med mere). Ressurser dukker opp når vi møter utfordringer og løsningen var på plass i ettermiddag slik at vi IT nerds rakk Parking Lot Party for de nye Teva - Øl fra et lokalt bryggeri (Telegraph), nå middag på Finney’s Crafthouse.
![]() |
#2 |
Free Luigi
|
![]()
Mornings!
Ute tidlig på jobb i dag, vil gjerne hjem tidlig og hilse på murerene våre ![]() Forbanna snytleby jeg jobber i: de har igjen satt opp fartskamera på den lille øde landevegen hvor kun vårt firma + et annet kjører. Klokka 06:15 på mårran står de der med fartskamera bare for å ta oss "nattarbeidere"; langt ute i ingenmannsland hvor ingen andre enn vi kjører. Hva er målet? Penger i byskassa. Sist gang tjente de fett på det (inkl fra meg ![]() Jaujau. Så bitter kan man være på morgenen, får ta noen sipper mer med kaffe og håpe det mildner seg utover dagen.. he he he ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Merkelig og rar morgen dette. På en måte passende at tåka lå tykk som en suppe i dag i morgentimene. Her har man sin siste dag på jobb før man tar fatt på nye eventyr på fredag. Ha en fin en folkens!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Risinntyllet i tåke. Blir både hjemmekontor og kundebesøk i dag. Satser også å få gått nok på beina i løpet av dagen. Ha en bra onsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Atlantic i Stavanger. Mange år siden sist jeg var her, heldigvis freshet opp rommene litt siden den gang. Nå er det frokost før man setter kursen ut i provinsene (Jæren)... Hjem igjen med DY i ettermiddag. Ha en finfin ornsdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad stasjon. Tåken ligger i retning fjorden, mens Skaugumåsen bader i sol. Jobben kaller. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Bergen. Sovelenge er ikke min sterkeste side, så her slo en beina i dørken for en liten time siden. Været bærer preg av gråvær og skodde. Frokosten er unnagjort mens en fikk med seg Al Bundy etter gammalt. Nespresso #2 nytes og fortsatt er der en god del timer før en skal på jobb.
Ha en nydelig onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
God morgen fra OSL. Skal til CPH og SFO og videre til PDX i dag. Ha en fin dag hvor du nå en er
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() God onsdag fra jobben. Ny dag, nye muligheter, osv. Bærer fortsatt preg av at det er litt fravær på avdelingen, så nok å gjøre for oss som er her. God dag ønskes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det straks inn til Russiske ambassaden, sammen med Hufsa, for å søke om visum. Håper det går nogenlunde glatt.
Ellers snakker vi en helt vanlig kontordag Ha en brillefin en
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En dag på Gløshaugen i dag. Kjekt med miljøforandring i ny og ne.
Målet er å bli delvis ferdig med en artikkel om etisk bruk av kunstig intelligens. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
B747-8: SK935 ? Jeg har sete 21F.
Svein |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Interessant tema. Har store forhåpninger for AI innenfor aviation, autonomy, defence og medisin. Men det kan nok ta litt tid før vi ser de store resultater.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#15 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Det blir flott vær i Portland de neste dagene, men det kan være litt rester av vinterstorm #4 - Amtrak ble stående snefast i 30 timer sør for Eugene, min svoger måtte gi opp Eugene - Bend og kom seg såvidt hjem via Portland og The Dalles.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God aftens fra City Winery i New York, snart klart for litt skikkelig old-boys musikk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bedre radardekning | ATC-flyradar | Register- og ATC-Forum | 1 | 02-02-2010 13:30 |
Vildanden bedre? | GF1 | Flyforum | 9 | 20-09-2009 12:40 |
Bedre i 2006? | LN-MOW | Flyforum | 0 | 06-01-2006 23:19 |
Bedre for BA | CK | Flyforum | 7 | 05-08-2005 18:43 |
Bedre tirsdag .... | LN-MOW | Flyforum | 9 | 21-12-2004 12:45 |