![]() |
|
![]() |
#1 |
FlyKirurg
Join Date: Dec 2007
Location: Rygge
Posts: 1,300
|
![]()
Nytt Engine-thrust spørsmål:
Hvor mye thrust er det i 737 Classicen til KLM, og hvor mye i de nye NGene(700,800)?
__________________
Med forbehold om trykkfeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,441
|
![]()
Det finner du her, samt for alle de andre 737-modellene også.
http://www.boeing.com/commercial/737family/specs.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FlyKirurg
Join Date: Dec 2007
Location: Rygge
Posts: 1,300
|
![]()
Jo, men selskapene kan vel selv bestemme hvor mye thrust de vil ha i motorene? På Boeing sine sider står det kun maximum thrust.
![]()
__________________
Med forbehold om trykkfeil |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Høy thrust på 737 nødvendig? | Dash | Flyteknisk forum | 8 | 27-01-2013 19:02 |
737 Classic eller NG? | Norshuttle737NG | Flyteknisk forum | 3 | 03-10-2012 20:30 |
Boeing 737 classic | svgspotter | Flyhistorisk forum | 0 | 12-12-2009 20:18 |
NG-style på classic cockpit (737) | gilberg | Flyforum | 10 | 25-12-2008 18:03 |
NAX B737-800 Engine-thrust | Northrider | Flyforum | 2 | 11-10-2008 10:03 |