![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
Her blir det vel heller å legge seg for natten før man skal debutere som spotter på DUS i morgen.
Dagen har gått på å få leid bil i Brussel, kjøre til Sanicole Airshow ikke langt fra Leopoldsburg, før man satte nesen mot DUS hvor man nå er innkvartert på Maritim Hotel Düsseldorf. Enda flere bilder idag enn igår, passerte 2300 bilder ![]() ![]() Noen som klarer denne?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen forumfolk!
En lang jobbehelg er over, og jeg kan se tilbake på en helg i Arendal fyllt av masse flotte og raske båter. Nyeste Nor Tech båten har forresten to helikopter motorer som lager skikkelig turbinlyd! Herlig. Jotun vant BMW NGP fortjent, på hjemmebane : ) Så det var gøy. En uke på hytta nå skal bli godt, for kropp og sjel. Satser på fint vær senere i dag, da familien kommer på besøk og skal ha et lite hageselskap. 5.august kommer jeg til OSL, hvor flytteturen til USA starter. Gleder meg allerede : )
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og da skal man på sin tredje av fjerde tidligvakt... Hurray!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen... Tidlig oppe for å ta et oljeskift på Alfa`n før vi reiser videre til Åsgårdstrand. Jotunbåten så jeg vinne i Dubai for noe år siden - heftig!!! Ha en bedre mandag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Planene om rafting fra i går er på vei ned i skuffen i dag - det tørker opp ute, himmelen begynner å titte frem og jeg tror det går mot en stråååålende uke. Ha en super mandag alle sammen!
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Mosjoen, som igjen byr paa straalende vaer. Intet daarlig sted aa vaere. Dagen byr paa en tur til Mo i Rana for et moete, ellers det samme gamle ..
Og i kveld blir det Stabaek-Fredrikstad .. The Clash of the Giants! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen, der solen er i ferd med å skinne igjennom. Er på vei til Flesland for SK244, og i løpet av ettermiddagen en gang begynner jeg kanskje å få gårsdagens tap ut av kroppen. Kan ikke huske sist jeg var så sint på/etter en fotballkamp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Mårnings.....
Blåmandag! Brann tapte! -har sett det bedre av x-gullaget ja. Nei, det var ein begredelig opplevelse ![]() Ha ein tapsfri dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen,
må ikke glemme å nevne at AaFK vant, da ! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har nettopp kjørt et forum medlem til Oslo! Vi kom trygt og behagelig hjem med LN-KKC fra Gatwik i går kveld. Natten ble brukt til å se på video opptak fra Farnboroug! Flott tur!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Første dag tilbake på jobb etter en hard uke+ ja ja, da er det vel på tide med litt mer avslappende arbeid istedet for fysisk arbeid.
![]() Blir vel noen kopper kaffe i dag, og et par møter ellers ingenting som skulle tilsi at det blir en travel dag ![]() Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen forumister!
Dagen skal tilbringes på kontoret i Oslo sentrum. Har planer om å kjøpe meg mitt første speilreflekskamera denne uken. Vet bare ennå ikke hvilken ![]() ![]() Ha en fin dag!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Som jeg sa... så vil go'været dominere hovedstaden denne uken. Bortsett fra akkurat nå... det regner igjen... Men man få glede seg til solen som kommer senere
![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Polarsirkelbyen Mo i Rana (som forøvrig har laget rundkjøringer av alle polarsirklene). Her er det lettskyet pent vær. Og dersom LN-MOW vil ha det enda varmere mens han er på besøk her, så er det bare å komme med det uskyldige spørsmålet "Hva mener dere om ny flyplass på Helgeland?" Det vil få temperaturen opp. Garantert.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke no' god mandag..
Første arbeidsdag etter ferien, og jeg er fortsatt i en annen tidssone, som betyr at jeg har sovet ca. 09-15 siden jeg kom hjem fra ferie.. Har nå vært våken siden 13-tiden i går, og gleder meg til å begynne på'n igjen.. (pause - not! ![]() Vel vel.. Har fortsatt en ferieuke tilgode i år, og en skal ikke se bort i fra at det blir bestilt en flybillett eller to i løpet av denne uken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad mandag fra Sørlandet. Ser faktisk ut til at det kan bli en fin dag i dag, og ettersom man faktisk er på jobb er det jo bra (iallefall når arbeidet i dag består i å lese en rapport og litt annet fag). I morgen blir det SK850 OSL-STO - tar f***n ikke sjansen på WF fra TRF lenger....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Browncoat
|
![]()
Da var man våken igjen. Misset akkurat frokosten her på hotellet, så da blir det frokost (og gjerne middag) på terminalen idag. Senere idag skal jeg kjøre tilbake til Brussel og levere fra meg bilen, før toget går til Schiphol og til Sheraton.
Meldt litt regn her på DUS, men det er nok tak inne på terminalen når det skulle regne ![]() ENKB: Her kan man se inntaket med noe mer rundt. Tilhører en F-16.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandags morgen | LN-BLO | Flyforum | 14 | 09-04-2012 20:49 |
God Mandags Morgen | sirpjalle | Flyforum | 19 | 31-05-2010 16:51 |
God Mandags morgen.... | FestiVal | Flyforum | 18 | 13-07-2009 19:57 |
God mandags morgen! | jcnorway | Flyforum | 24 | 03-09-2008 13:29 |
God Mandags morgen | ENGM RAMP | Flyforum | 12 | 13-02-2006 21:26 |