![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Southwest og kanadiske WestJet skal inngå et tett partnerskap
Quote:
http://www.atwonline.com/news/story.html?storyID=13287 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Første skritt mot sammenslåing?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
EB - du er den mest mergerkaate jeg vet om ..... Like barn leker godt, og Westjet og Southwest har mye felles. De tjener nok best paa et samarbeide - og intet mer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Jeg er kanskje ikke "merger"kåt...men at "mergers" skjer har jeg hodet nok over sanden til å se/skjønne at kommer - om man liker det eller ikke!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
Noen ganger er det slik. Men jeg kan ikke se at det vil skje med disse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Du kom vel med noe av de samme meningne når jeg "så i glasskulen" at Continental også ville finne seg en partner...
Ellers leser vi i siste Airliners at ex CO sjef Bethune sier: "Yeah there`s gonna be more mergers, because when Delta and NWA get bulked up, the others will be losing market share. Size does matter" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Partnerskap er noe helt annet enn en merger. Ja - ogsaa CO har partnere - som UA. Men en merger er uaktuelt, det har de gjort klinkende klart.
Paa samme maate ser jeg klart fordelene med et samarbeide/partnerskap mellom Westjet og Southwest. Men jeg har vondt for aa se noe mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Merger er kanskje totalt uaktuelt for flere, inntil konkursspøkelset er på vei inn døra. Ting endrer seg jo rimelig raskt i denne bransjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
I serien LCC fra "Legacy"/"Nettverks"-selskaper - denne gang LH | Superhai | Flyforum | 14 | 26-09-2012 09:42 |
Boeing 737 LN-RPH lander - video (Et "spin-off" produkt av en "fotojobb") | LN-DAG | Bilder & foto | 4 | 28-06-2010 23:00 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |