![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Eftersom jag blivit gräsänkling, tänkte jag att det kunde vara trevligt med en tur till GSE.
Nu händer det för all del inte så mycket där, men en Ryanair-flight skulle jag väl kunna fånga i alla fall. Som vanligt var ju dock FR hysteriskt tidig, så det blev till att bara "stjäla" några rampbilder.... ![]() En norsk besökare fanns också. ![]() Åkte sedan runt Säve, till Alleby. På vägen dit fick jag syn på det här ekipaget, på väg in över fältet för att koppla av "släpet". (För den som undrar: Bruce Springsteen har varit och bjudit upp till dans på Ullevi här i Göteborg.) ![]() Här på kort final till Bana 01. ![]() En stund senare blev det dags för Ryanair att dra iväg. ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by IngemarE; 06-07-2008 at 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Trevligt värre från en flygplats man inte själv besökt på länge. Tänkte råda bot på det under Göteborg Aero Show 30-31 augusti (och då får man väl komma ner i berget också!)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() ![]() Been there ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Meget fine bilder, skarpe som bare det!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Blackhawk,
Takker för det!! Inte helt optimal kvalitet på de sista bilderna. ...håller fortfarande på att lära mig D300:an. Det var litet disigt också. De två första är dock tagna med D2X + 17-35 2,8. Då är det svårt att misslyckas! ![]() LN-KGL, Visst är det en imponerande flygplats?! ;D Bjuder på fina foto-platser däremot!! Synd bara att trafiken är som den är! ![]() HansJ, Det är f-n på tiden att du visar dig här nere på ESGP!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er ikke bare FRaudair som flyr på GSE da IngenmarE, vi kom med denne fra Berling-Tegel
![]() Og det finnes da et landemerke som en legger merke til under innflygningen til GSE - broen ved Ytterby ![]()
![]() |
#8 |
Newcomer
|
![]()
Haha, kul att du fick Planet med "the boss" skylten:P, den gjorde en himla massa varv runt ullevi under konserten. Så sjukt bra konsert btw =D
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, den skylten var ju liiiitet fjäskig, om man säger....
![]() Jag var faktiskt utanför och "snik-lyssnade" en stund. ;D Det lät bra. Kanske skulle man varit där, ja!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tidlig morgen og sen kveld | RJon | Bilder & foto | 9 | 24-08-2015 14:39 |
Nye FR ruter på vej i GSE, BLL, BRI? | JELSC | Flyforum | 6 | 09-01-2013 06:57 |
32 bilder . AMS, DUS, FRA, OSL og GSE | Jørgen S | Bilder & foto | 33 | 12-11-2010 15:14 |
En sen fredag aften på CPH | Morty77 | Bilder & foto | 12 | 14-08-2010 22:53 |
Sen kväll på Arlanda 8.8.08 | HansJ | Bilder & foto | 10 | 12-08-2008 10:07 |