![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
Var en liten svipptur innom OSL i går. Fikk tatt noen bilder selv om vi ikke ble lenge. Ble ganske fornøyd denne gangen, men konstruktiv kritikk mottas med stor takk! ![]() Starter med BA ![]() Hola Airlines som er leid inn av Norwegian kom tøffende! ![]() ![]() ![]() ![]() Scanor i idyll! ![]() ![]() ![]() Byttet plass ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her var det mange flotte bilder Tændis. Klare og fine.
Har kun vært innom OSL en gang med Airbus 330. Merker at det kribler etter å reise dit igjen ![]() ![]() Bra jobba igjen T:P |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker! Jaja, kom deg til OSL
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fina bilder!!
Vilken tid var du där? Jag kom mig inte ut förrän vid 19-tiden. Det hände inte så mycket då, men litet fick jag i alla fall se. Bland annat en C-160!! Såg Bruce-jet:en när jag var på väg till GA-terminalen! ![]() En god stund senare åkte jag bort till 01R, där det blev några landningar. ![]() ![]() ![]() ....och den här landade ju självklart på "fel" bana!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Senare åkte jag till Sandefjord och tog några bilder där också,....fast på onsdagen. Det hände dock inte så mycket där......bortsett från en kille som låg i trafikvarvet med en R22! ![]() Last edited by IngemarE; 10-07-2008 at 23:49. Reason: Lade till några bilder. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdags morgen! | Yankee | Flyforum | 22 | 06-07-2011 16:22 |
Go tirsdags morgen | Twin Otter | Flyforum | 17 | 17-11-2009 15:45 |
Gardermoen i ettermiddag | JanS | Bilder & foto | 3 | 21-09-2009 22:47 |
Aktiviteter på tirsdags ettermiddag | putzmeister | Bilder & foto | 3 | 09-09-2009 18:12 |
Var det en "russer" på Gardermoen i ettermiddag ? | karlsdp | Flyforum | 2 | 26-08-2006 19:40 |