![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag og fortsatt stabilt vær. +5 grader 05:45 - men en del mere vind - våknet faktisk før vekkerklokken på grunn av mye vind. Blir en haug med møter på Oslo Plaza før jeg skal høre på et fordrag med HR-direktøren i SAS Braathens i ettermiddag. Ha en bedre onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Oj! Slått med kun 10 minutter!
Her på ARN er det +5 og lett regn.En lengre dag står foran oss og vi skal ha samme cabinbesetning i tre hele dager til ende.Det har jeg aldri opplevd i mine snart 20 år i SAS ![]()
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
og dette kommer med morgenkaffen på forsiden av Aftenpoften idag.
Ville styrte norsk rutefly Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Det blaaser kaldt ... blir muligens sne til natten. Og det er ingen god ting her i Seattle. Har militaercharter paa morran ... faar haape vi slipper Tristar Deicing .... det er dyr moro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra en mild men forblåst Bergen.
Ca. 7 grader ute nå. Stort sett opphold,- men noen byger . -Men det blåser bra..... -De har varslet springflo i dag,- 60 - 85 cm. over opgitt vannstand i tidevannstabellen. -Så da kommer nok vannet innover Bryggen i bergen nok engang..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Tromsø
![]() Mildværet har nådd nordre del av landet også. Pr. nå er det + grader og sludd. Alt er som det skal være på morran. Ha en flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad avisfri (budet sover lenge denne uken, ingen avis i kassen klokken 06:30) morgen fra FBU! Det blåser og fyker rundt her! Og i dag morges våknet jeg av det jeg trodde var noen som spylte takvinduene mine med en brannslange! For et vintervær!
Sjekk oppdateringer på Scanair.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Alta !
Her er det også mildt i dag. Pluss 1 grad. Det har kommet mye snø i går kveld og natt, så i ettermiddag er det nok frem med snøskuflen. Men vi trengte snøen, det har vært litt knapt i skiløypene til nå.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Bislet, i dag er det endelig (?) slutt på juleferien for min del, og jeg vender nesa mot Det Kongelige Fredriks igjen.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |
God onsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 08-06-2005 20:43 |
God onsdag morgen | G-COLE | Flyforum | 11 | 20-04-2005 14:12 |