![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen... Nå skal det pakkes i tilfelle partene i Avinor kommer til fornuft igjen - men sjansen for at jeg faktisk flyr til Bergen er vel ikke så stor. Blir det ikke Bergen har jeg to blanke dager i kalenderen - ikkke dårlig det heller. Ha en bedre og kanskje streikefri dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Ble en del senere på jobb i dag enn beregnet pga av at bussen plutselig fant ut at den ikke ville fungere lenger ![]() Tror at dagen skal brukes til ad hoc arbeid og noe avislesning (om status på en event. streik på SVG)! ![]() Ha en fin dag! ![]() EDIT: Jupp, streiken er et faktum.....
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 20-05-2008 at 08:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen Godtfolk!
Så er man på tidligvakt igjen - og opplæringen av en av våre forumister i kunsten å parkere fly - på en kaosdag - med streik på flere av landets flyplasser, går sin gang, så han har mere enn nok å henge fingrene i...... Det begynner bli såpass mye fly utover dagen at vi vurderer fortløpende om vi må åpne en de-iceplattform for mellom-lagring av fly.... Ha en fortreffelig dag alle!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Solen skinner og jeg er trøtt og morgengretten m.a.o en helt venlig morgen. Snart blir å det å komme seg på skolen å få skrevet litt på oppgaven og få klaget litt over livet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her i huset er det telefonvakt fra kl. 0600 til 1600. Håper ikke på utkall slik at det kan bli tirsdagsfisk på Schrøder med JetBlue m.fl. i kveld. Tror det blir makrell denne gangen.
Men først skal det betales regninger. Mange regninger! Ha en fin dag.
![]() |
#6 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Her gjøres det nå klar til 3 dager med seene vakter. Men det må vel til det også...
Solen skinner og det kan se ut som mulighetene for sommer sakte men sikkert kommer krypende tilbake. Ønsker alle forumister en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Morn, morn...
Fridag i dag også, men i morgen begynner innkjøringen til eksamen. Småskummelt ![]() Tynt skylag over Kristiansund nå, som meteorologene påstår vil lette utover dagen. Ha en god tirsdag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg er her, men dårlig tid til å lese/skrive på forum...
Telefonene er "rødglødende" etter at seks nye flyplasser nå er ute i streik... Majoriteten av ansatte ved MJF er inkludert i Widerøes Responsgruppe/Actionteam og er ikke permitert, men får heller ta trykket på telefon fra alle kanter av landet! Måtte Avinor ta til fornuft SNAREST! ! ! ! E!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God og god, fru Blom...
Kom akkurat på jobb, og ble fortalt at pga. en litt nysjerrig fugl i CPH, var det en viss A300 som måtte lande igjen, og varene våre sendes nå med lastebil fra CPH istedenfor ARN. ETA OSL klokken 22:00 i kveld (som er ca. 4 timer senere enn vanlig..). Om ikke annet, så fikk jeg hvertfall en lønnslipp i dag.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. 14.3 grader i skrivende stund. Får vel begynne å tenke på komme meg på jobben om et par timer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
mrn mrn fra Alpharetta .. ingen streikeproblemer her i gaarden, gitt ....
19 grader allerede, men dagen skal by paa baade regn og bommeli-bom. Corollaen trenger oljeskift, saa da blir det muligens en tur ned til Roswell i loepet av dagen .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
God ettermiddag. Nå skulle jeg egentlig vært på jobb, men er permitert så her sitter jeg. Ha en fin dag og håper streiken er over snart.
![]() |
#13 |
Ute på tur
|
![]()
Morn fra pulten her i Bergen. Nok en dag med armer, bein og tusen småting, men generelt god fremdrift. Innimellom alt skal jeg snart se å få gjort unna pakken til Martin så jeg kan ringe de grønne mennene så de kan ta pakken til de rød mennene som kan kjøre den i den store rød bilen over fjellet og levere den til de hvit og lilla mennene.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Skal gjøre mitt beste for å få pakkene videre herfra, som den lilla mannen jeg er ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Skjønner.. Jeg har null oversikt over hva som kommer inn til landet, så hva du fikk for noen uker siden aner jeg ikke..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God tirsdag fra Manchester, har hvert innom spotterplassen her i dag. Venter på oppflyvning på BAe-ATP i morgen. 8 dager i simmen til nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Chicago. Bikkja hadde skikkelig mageproblemer i natt og jeg hadde gleden av aa vaske opp spy og skifte paa sengen kl 0300. Saa ganske saa troett i dag.
Ellers er det litt daarlig vaer i dag, men det skal visst bli bedre etter lunsj. Ha en fin aften alle sammen og maatte streiken snart ta slutt slik at folk kommer seg i jobb igjen |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her i Seattle regner det, det ble en vaat sykkel tur inn paa jobb i dag, og det ser ut som returen blir like vaat....En trippel Grande Latte smakte fra Blackbird Bakery smakte fortreffelig.....
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
Juu-huu - rock'n'roll! Her er vi under tornadovarsel og det lyner, tordner, buldrer og braker paa alle kanter. Tornadosirenen hyler ogsaa i det fjerne. Og selvfoelgelig har kjerringe hysterisk anfall ..... Oh, well .. vi overlever sikkert denne ogsaa ...
Skal man doemme etter Doppleren er det kraftigste paa vei innover mot oss akkurat naa. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 29-08-2006 16:18 |