![]() |
|
![]() |
#1 |
Rocketeer
|
![]()
Første turen på Steinhaugen ble utført litt før klokken åtte i morges, med telelinsen. Jeg hadde den jo med, og da måtte jeg jo bruke den! Selv om det regnet og blåste. Sikkert litt av et syn for dem som taxet forbi, å se telelinsen stikke ut under den grønne paraplyen der jeg satt
![]() Deretter ble det en tur ned dit etter jobb. Her kommer de uansett - ![]() ![]() ![]() Litt senere på dagen (hvor vinden hadde tatt seg kraftig opp) - ![]() ![]() ![]() Takk for meg, håper dere liker dem! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bilde nr. 3 av Norwegian LN-KKX var råtøff!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fine bilder, ikke mange som trosser regn for å spotte norwegian og SAS
![]() Har du brukt noe soft filter eller diffuse glow i photoshop på noen av bildene?
<a href="http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Terje+Aalrust&sort _order=views">Mine bilder på airliners.net</a> <a href="http://terjeaalrust.blogspot.com/">Fotobloggen</a> |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Rocketeer
|
![]()
Jeg bruker av og til å åpne tre forskjellige versjoner av ett bilde. Slik at jeg får ett som er undereksponert, ett normalt og ett som er overeksponert. Dette justeres i Pictureproject for eksempel.
Når jeg har åpnet bildene markerer jeg på det overeksponerte bildet alle "highlights", bruker en funksjon kalt "feather" og kopierer og limer den inn på det undereksponerte bildet. På det normale bildet, markerer jeg "Midlights", kopierer og limer dem inn i det undereksponerte bildet. Man kan trikse og fikse litt, eller forandre rekkefølgen på noe av dette, for å få best resultat. Av og til kan man løfte bildet betraktelig, slik som det bilde nummer tre av Norwegian. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spottetur ENVA og hvor kan man stå | LN-SKI | Flyspotting | 1 | 11-06-2012 12:55 |
4.spottetur bgo | flyBG | Bilder & foto | 2 | 10-06-2012 19:03 |
Spottetur | FlyboyKarsten | Flyspotting | 51 | 15-03-2012 10:38 |
Spottetur ENVA 30/5 | gilberg | Bilder & foto | 7 | 01-06-2008 02:20 |
Spottetur BGO | sirpjalle | Bilder & foto | 23 | 09-04-2008 22:21 |