![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]()
Bilde:
![]()
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,343
|
![]()
Gjesp!!! En utrolig kjedelig design på et ellers pent fly!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,303
|
![]()
Hvor holder Air One til? Er det et rent charterselskap?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Ebeltoft, Denmark
Posts: 5,510
|
![]()
Air One er italiensk. De flyver rute flyvning bl.a til CPH...Mener det er delvist Lufthansa ejet
Hilsen ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,303
|
![]()
Hvor skal de bruke A330 da? Neppe til CPH?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,021
|
![]()
Air One er Italias nest største flyselskap og har et tett samarbeid med Lufthansa som de er i partnerskap med, og er blant annet med i Miles&More.
AirOnes flåte 320: 14 (60 på bestilling) 330: 1 (9 på bestilling) Avro 70: 1 (Dette er en Transwede maskin som brukes på LCY på samme måte som SAS sine Transwede maskiner) 737-300: 4 737-400: 15 CRJ-900: 10 Alle 737ene skal byttes ut med A320 Last edited by Someone; 15-04-2008 at 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,093
|
![]()
Snakk om å la en flott A330 lide under eurowhite.com
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,343
|
![]()
Haledesignen er klart hentet fra partner og hovedeier Lufthansa...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Ebeltoft, Denmark
Posts: 5,510
|
![]()
Air One var vel ind over , da Alitalia var i spil...Det vil sige før AF/KL ....Nu er der jo en ny
italiensk regering, så kan det jo være at Air One er inde i varmen igen Hilsen ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Location: Vienna
Posts: 3,638
|
![]()
De ser ut til å være meget sterkt knyttet til Lufthansa. Alt de flyr er vel stort sett code share med LH. Airone= italiensk for heron = Lufthansa sin Kranich på halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]()
En ting jeg alltid har lurt på angående A300/A310/A330 og A340 er følgende:
Hvorfor heller de bakerste vinduene i kabinen skrått oppover..... ![]() ![]()
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,093
|
![]()
Det har jeg også sett, og lurt på om øynene mine er ute av fokus eller om de faktisk går oppover...
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,883
|
![]()
Baade vinduene og gulvet gaar oppover bak i bussene....hvorfor - det er fransk!!
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2006
Posts: 126
|
![]()
Moro å se bilde av denne. Kom hjem fra Italia i går. Og på fco så jeg AirOne sin 330 stå parkert
![]()
__________________
**************** Take Your seats... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
Location: ENBR/BGO
Posts: 1,882
|
![]()
Grunnen til at gulvet går opp bakover, er fordi da får en plass til ett par LD3 kontainere ekstra, ellers hadde plassen der vært bulk cargo.
En av grunnene til at A330/340 er en meget kapabel frakter. Å sitte på disse rekkene, spesielt ved vinduet der rekken du sitter på skrår utover, er derimot ikke særlig gøy!
__________________
Upcoming Flights: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]() Quote:
Takk for flott svar LN-AFG, da fikk jeg endelig et godt svar på hvorfor det er slik ![]()
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Første DHC6-400 levert til kunde | Desk pilot | Flyforum | 0 | 06-09-2010 18:36 |
Første 330 til SIA levert | Someone | Flyforum | 5 | 22-01-2009 11:23 |
KLM's første A330-200 levert igår ! | LN-OSS | Flyforum | 3 | 26-08-2005 14:09 |
Første CRJ-705 levert | Trety | Flyforum | 14 | 14-05-2005 23:32 |
Første Qantas Link DHC 8Q-400 levert! | LN-AFG | Flyforum | 2 | 15-03-2005 00:00 |