![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei og hå!
![]() Har tyvlest scanairforumet en liten stund nå. Ser det er mange fine spottebilder i omløp rundt her, så jeg tenkte jeg skulle prøve å bidra me noen fra gudsforlatte Vigra lufthavn. Det er ikke så mange fly som lander der, å det er stort sett de samme flytypene (les: 737) ![]() Jeg har postet noen av bildene på flightsim, men jeg tar sjansen å legge dem ut her på nytt. ![]() Anyways litt usikker på kvaliteten, så be nice to me ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 20070607_IMG_1069.jpg[/img] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Åjsann, det ble kanskje litt mange ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Masse flotte bilder her
![]() ![]() Velkommen skal du være til forumet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kjempebra med bilder fra Vigra, det har vi ikke så mange av så fortsett med det.
Noen av bildene er litt lyse, og andre kunne kanskje vært kroppa litt mere. Men dette er noe du kan rette på, en veldig bra start her inne. De bildene du har fra stripa, er klare og fine. ![]() Velkommen skal du være. ![]() Airbus 330. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Velkommen. :-p
Virkelig flott å se flystripa med fjellene i bakgrunnen.. ![]() Håper du fortsetter med dette. :-p Likte spesielt dette... Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Endelig en spotter på AL!!!!!!
Du er vel så heldig med bildene som flere av oss andre her, så du må bare ikke være redd for å publisere. Du sier det er mye de samme flyene som beveger seg der nede, men for egen del synes jeg det skal bli vel så spennende med nye omgivelser også. Du hadde jo noen flotte vinklinger på noen av bildene der, så jeg sier enda en gang: Velkommen innom, og pøs på!! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er neigu ikke enkelt å få gode bilder på AES som dette er et eksempel på
![]() Jeg fant ingen gode steder å ta bilder fra utenfor terminalen. Var det ikke et tre og høye gjerder, så var det tanker, tankbiler, trapper og andre kjøretøy vilkårlig parkert rundt omkring.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Velkommen! Synes serien var veldig bra jeg! Skarpe fine bilder og fint lys. Noen få kanskje litt på grensen mot utbrenthet i det hvite (lyse som Airbus 330 sier), men tror ikke løsenet er å gjøre bildene mørkere(for da blir bakgrunnen for mørk)- prøv heller ett trinn undereksponering når du tar bildet i skarpt solskinn. Bilde 1 og 4 tror jeg nok du får full score på av atck:wink - bilde 5 er litt skjevt og bilde 8 ser ut som du har behandlet litt hardt-det er haloer rundt flykroppen - mulig for myr sharpen?- ellers var bildet dekorativt- kanskje du kunne økt kontrasten litt- så hadde flellet/øya i bakgrunnen kommet bedre fram! Ellers som sagt av andre- mange spennende vinkler!
Og- nei- de ble ikke for mange! Dag
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Som allerede sagt, det er veldig sjelden vi ser bilder fra AES her på forumet. Takk for at du lastet dem opp!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for bilder fra AES
![]() Det er en sjeldenhet at det kommer bilder fra den kanten , og jeg ser gjerne at det kommer flere fremover ![]() Spesielt likte jeg bilde nr. 14 ![]() Stå på!!
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
Oioi:-p Takker for kommentarene. Bra at bildene falt i smak.
Som KGL sier, så er det ikke spesielt lett å spotte på AES. Det er altfor mye skog, pluss at vigra er flat som en pannekake ![]() Viss det er noen skjulte spottere i området som er gira på å en runda er det bare å si fra ![]() De gangene været er bra (les: aldri) er vigra absolutt en fin plass å spotte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Bra bilder fra Vigra - takk for at du deler med de med oss andre.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Crew Chief ass.
|
![]()
NYDLIGE BILDER!
Er utrolig sjeldent jeg ser bilder fra AES, faktisk ekstremt sjeldent. Har hittil bare sett gammle og dårlige bilder der i fra. Selv bor jeg i Ålesund og Vigra er liksom "min flyplass", så dette her var bare alle tiders! Skal selv ut på Vigra til Våren å ta en del bilder tenkte jeg ![]() Aldri vært der ute å tatt bilder faktisk! Hvor er det best å stå? Regner med det går greit at jeg lagrer de på pc-en ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Takk for flotte bilder og velkommen på forumet :-)
Noe info om Gulfstreamen som landet? Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hærlige bilder fra min naboøy! Har savnet bilder fra AES i løpet av min tid her på forumet og endelig kom de!
Skal se om ikke jeg også får tatt noen i løpet av sommeren... @Skaar: Hvordan er det å stå langs grusveien som går på langs av stripa? Er det for mye skog der? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Viss noen har lyst å ta noen spotteturer i sommer er det bare å skrike ut ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
5 raske fra ENAL 30.06 | flysas94 | Bilder & foto | 0 | 01-07-2011 01:18 |
Ikke bare SAS å se på Vigra AES ENAL - 23. juni | Mantis | Bilder & foto | 7 | 29-06-2008 18:21 |