![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk!
Så ikke noen godmorgentråd, så da får jeg slenge innpå en ![]() Hva står på tapetet formeg i dag? Et par møter, og noe jobbing foruten en helsesjekk. Ha en fin dag da..... ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen på 9. april. Ingen godmorgentråd før kl 0745? Ja, nå er det mye rart, dere..
Dagen bringer snart med seg et besøk på den kinesiske ambassaden for å overlevere visumsøknad. Så får vi håpe at jeg blir godkjent. Deretter tar jeg meg en tur innom her for å kjøpe litt kjøkkenting for halv pris: http://www.lyk.no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra avdeling København. Blå himmel når jeg ser ut av vinduet og så snart jeg har fått i meg frokosten, gått gjennom forumet, mail og nettavisen blir det å komme seg på skolen hvor den ny dag venter. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
OSL Slave
|
![]()
God morgen .... hmm ja for enkelte ja.
Mangler en del sjuke på jobben, så jeg sliter med å få disponert folk på de avgangene vi har ... men men 3 timer av vakta er passert, så da er det på tide med en kaffe. ha en bedre dag en meg folkens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen.....
I dag skal jeg legge inn ett besøk på ops`n til både Røros flyservice og sgs som en del i opplæringen av min nye jobb ![]() Ellers har alle naboene trimmet allè trærne i gata så jeg må vel ut med stigen og saga og trimme litt jeg også ![]()
![]() |
#6 |
OSL Slave
|
![]()
LN-Q .. når kommer du til SGS da ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
et lite sjokk å våkne til SNØ i den svenske hovedstaden i dag, men det ser ikke ut til at det skaper problem for flyene. I dag har jeg en viktig avtale med en liten blond frøken som jeg ikke vil gå glipp av!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Og der var eg og våken.
Hadde det rett og slett så travelt ( ! ) -at eg ikkje har teke meg obligatorisk tid til å helsa god morgon her. -så: God morgon! ![]() I dag står det oppdatering av webportal på programmet. Alle websider, og dens rapporter skal oppdaterast. Mykje blei gjort i går, så satser på fullføring i dag. Ikkje minst skal det trenast. Fekk klarsignal av hovudinstruktør om å få gradere i sommar, så no er det bare å stå på, å finpusse teknikker. Ha ein nydelig dag! Ps! Sol i Bergen - ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Crew Chief ass.
|
![]()
God morgen folkens.
Er en nydelig dag her i Ålesund med sol og lite vind. Bare synd vi har verdens kjedligste prosjekt på skolen. Vil ikke sitte her jeg, vil ut å fly jeg ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Er der flere enn meg som har torsdagsfølelse i dag? Kanskje fordi jeg drar til KUL (og KCH og BKI og SDK) på fredag morgen.
I dag står det billettering en masse på programmet, men ellers regner jeg med en rolig dag. Kjøpte ny 50-literssekk i går også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God morgen fra Bergen. Har sittet på lesesalen en times tid og håper på mange gode timer til før SK288 tar meg til Oslo i kveld. Ser ut til at flighten er satt opp med en Boeing 737-500-maskin som nok ikke blir full da SAS har avganger kl. 18.20, 18.45 og 19.10 og den midterste, som jeg skal ta, alltid er underbooket i forhold til de andre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Grått vær og kjølig, ikkeno trivelig i det hele tatt. Etter HUNT-3 undersøkelse i går , ble jeg plukket ut til kondisjonstest idga....HURRA !! NOT !!!! Men hva gjør man ikke for den norske helsestanden ![]() Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Fridag, lett snø i lufta og et par varmegrader. Er ikke den store vårfølelsen ennå...
Tror jeg har bestemt meg for ny arbeidsgiver. Fremtiden kan bli spennende... Dagen blir tilbragt med indretjeneste. Stabler med klær må vaskes, og litt for mye oppvask på benken må behandles. (oppvaskmaskinen tok kvelden, og siden vi er i ferd med å starte på oppussing av kjøkkenet, så venter vi med å handle ny... Så da er jeg oppgradert til oppvaskhjelp..) Tror nok at fruen er vedlig fornøyd med at jeg har fri på dagtid, når jeg kan gøre litt "husmorarbeid" ![]() Ønsker alle en trivelig dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag!!
Fremdeles på kurs, spennende greier!! ![]() I ettermiddag blir deg hjem med WF så får vi se hva kvelden bringer! E!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag. Skulle egentlig ha vært over Stavangertraktene i skrivende stund, men Trafikkvakten ringte i går kveld og sa at IAD-turen min idag var kansellert. Så da ble det 3 dager med stand-by istedet. Vel, vel... nok å gjøre i huset.
Ha en fin fortsettelse på dagen!
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Nåväl, efter en 05-12 dag på jobbet blir det nu en tur till banken och sen en liten vilopaus. Det snöar i Stockholmsområdet idag vilket gjorde morgonens tur till ARN en upplevelse. Ser ut som det håller i sig ett tag så däckskifte får vänta ett par dagar. Avd. ARN önskar en flott dag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta. Hjemme igjen etter en herlig tredagers i Charleston. Mye goey aa se, var ogsaa en tur ombord i SS Yorktown som har mye 'hangarskipfly' paa utstilling. Bilder kommer. Saa ogsaa LCF'en paa finale, men hadde desverre ikke kamera akkurat da ...
10 pluss og det ser ut til aa bli en fin vaar-/sommerdag. Og klokken 1445 er det ManU-Roma! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
OSL Slave
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her paa Bainbridge ligger taaken tykk....kan hoere fergenes taakelur....ellers en travel uke med skifte av jobb (internt)....fikk av gaarde CV'en til Susan G. Komen Foundation som betaler 25% av min nye stilling....begynner aa komme i orden paa mitt nye kontor med utsikt til Kenmores innflygning til Lake Union.....dessverre betyr jobbskifte at det ikke blir jobbreise til Hawaii paa fredag.....grmphhh...men ser frem til en ferie paa the Big Island i slutten av maaneden....
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Onsdags Morgen | PerJen | Flyforum | 16 | 14-04-2011 05:19 |
God Onsdags morgen | Gunnar | Flyforum | 23 | 04-02-2009 22:23 |
God onsdags morgen. | Hickok | Flyforum | 20 | 13-08-2008 18:37 |
God Onsdags Morgen | sirpjalle | Flyforum | 9 | 23-01-2008 19:07 |
God onsdags morgen | Someone | Flyforum | 14 | 25-04-2007 20:06 |