![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2006
|
![]()
Vurderer å sende en reisevant 6,5-åring på sin første UM-reise. Hun har reist mye med fly, er flink til å ta hensyn til sine medpassasjerer og synes dette hølres veldig spennende ut. Men - hva slags tilbud har unger som er i transitt på OSL (mellom SK og WF)? Jeg vil helst unngå de tetteste forbindelsene (under 1 time), men hva kan ungen finne på i ventetiden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
OSL Slave
|
![]()
SK har eget UM rom, hvor alle UM'r "samles/oppbevares" i ventetiden mellom fly. Her finnes det spill, leker, PS3 etc etc som de kan bruke tiden på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Medema Easytravel har ansvar for UM på WF, SGS har eget assistanseteam med "UM-rom". SGS Assistanserommet er som det blir sagt utstyrt med leker, PS3 etc. Ved en connection WF-SK vil Medema følge UMen til SGS-rommet. Jeg har aldri vært borte i UM som reiser andre veien, altså SK-WF, så jeg antar SGS tar "ansvar". SGS kan i utgangspunktet viderelevere ungen til Medema - som da vil ha ungen i sin varetekt på kontoret sitt med video/tegneserier etc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Transitt i Moskva - Reise alene og under 18 år? | Tosze | Småprat | 13 | 30-06-2013 15:15 |
Finnair-tilbud fra OSL og TRD | bgo-flyer | Reiseforum | 8 | 07-01-2012 22:04 |
Swiss-tilbud fra OSL | TG923 | Reiseforum | 10 | 17-08-2011 00:05 |
Tilbud fra QR -før- oppstart OSL | The Ticketor | Reiseforum | 1 | 13-08-2011 08:43 |
Transitt fra Utland til innland | LN-KRF | Flyforum | 15 | 14-06-2008 00:28 |