![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen... Starter dagen på Kolbotn Kirkegård for å tenne lys mens det ennå er mørkt ute. Så blir det laang frokost med aviser - alt er jo klart til i kveld. Ha en fin formiddag og hyggelig julaften...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
I dag har vi hatt mange og lange telefonsamtaler med familie og venner i Norge ... Mobilen er sliten .. det er den som har tatt mesteparten av stoeyten.
Skulle gjerne vaert en tur paa Haslum og lagt ned en krans, men jeg faar sende over en tanke isteden .... Sitter med nok en liten brun 12-aaring i glasset og ser 'Smokey And The Bandit' paa TV ... nostalgi, nostalgi .... men bedre enn 'Grevinnen og Hovmesteren' .. TV's svar paa Pizza Grandiosa. Moekkadag paa jobben .. selv om ialelfall vi fikk ned kjerrene vaare i taaka .. men mye bagasjetull og overbookinger ... to dager paa rad klarer Midway aa begrave Seattle-bagasje bak Honolulu-bag ... i gaar oppdaget vi det, men i dag dro 30 bagasjer videre til HNL foer vi skjoente hva som hadde skjedd ... det er 30 x 30 (snitt) dollar i leveringskostnader ... 900 spenn ut av vinduet ... grrrrrr...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Glad jul fra FBU! Startet dagen med juletoget fra Gullhella, etter å ha flyttet Prinsessen fra mammas pupp til egen seng. Regner med at det ikke var noen suksess, men da var jeg allerede på vei til toget. Rolig kontordag (med nisselue som vanlig), før det er julegrøt hos den nye farmor og farfar, før vi setter kursen mot Asker igjen og de andre besteforeldrene som har fått æren av å ha den første jul med barnebarnet. Pappa er hundevakt, og barneunderholder mens de andre er i kirken (må innrømme at Kalle Ankas Jul drar mer enn juleevangeliet...). Ha en flott jul alle sammen!
PS. Sjekk SAS Braathens' julekalender i dag - ALLE lukenes åpnes!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Tilbake i heimen... Vi var faktisk en 6-7 stykker som var på kirkegården 07.30...veldig stemningsfullt med mange lys som sikkert ble tent i går kveld. Nå er det frokost før juleevangeliet starter klokken 14.00 i Ullern Kirke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
er det forresten noen som har den udødelige juleklassikeren: "O Holly Night" med Cartman fra South Park (den med støtene??) i mp3-format? Hadde passet å spille den HØYT på kontoret i dag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
og her er en liten tankevekker fra Dagbladet.no
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ikke morgen nå... men dropper innom...
![]() God Jul alle sammen !!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Ellers får alle ha en god jul! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
og DER startet jeg på marsipangrisen!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Finnes det en marsipanutgave av 737NG?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Forresten: Klokken 10:27 er det bare marsipanskinka igjen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
CK, hvis du skal ha den må du slå til nå før det blir for sent.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
SAS har stengt MSN for brukere her på huset - jeg har sendt deg mail og PM... GOD JUL
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nettleseren min blokka pop-up'sen som tipsa meg om beskjeden, men dessverre tillater verken skolen eller hotmail å sende så store filer ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Da er der på tide å låse laptop'en og ønske alle en GOD JUL!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ønsker alle forumdeltagere en riktig god jul!!! Håper alle får en strålende dag! Jeg har det veldig fint, har akkurat fortært en herlig julefrokost, og nå skal jeg roe ned med litt aviser og julegodt... Vi her i TOS fikk ca 1130 det årlige helikopterbesøket fra BDU. 7 helikoptere fløy i formasjoner over byen og slapp ned røde lys. Tusen takk for den! En veldig fin tradisjon, spesielt for oss som liker flyvende gjenstander.
Nyt dagen, og dagene som kommer, folkens! Ser fram til mange stygge diskusjoner til neste år! Eivind |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
En riktigt god och fridefull jul önskas alla Scanair.nos användare. Göteborg kan idag bjuda på +6 grader och overcast. Var är all snö!!??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og da har man vært på kirkegården og tent lys, sammen med en haug andre folk.
Da er det tid for å pakke litt, og deretter sette seg på flyet til Oslo. Så skal jeg prøve ut å "feire" julaften på SAS-hotellet på Gardermoen, og deretter dra til Tunisia imorgen. Ha en fin jul! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God Julaften..
Forkjølelsen sitter fortsatt bra i, med rennende nese og sår hals, godt man enda har smaken i behold. Her er det Disney på TV, og noen skikkelig amerikanske jule-sanger lavt i bakgrunnen. Julegrana står og smiler med noen "små-pakker" verpende under seg, og ribba står å gogjør seg i ovnen! God tur til Afrika, Exiz - om 39 dager er det OSL Inside sin tur, dog 500mil (or_so) lenger syd ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen spåmenn - SAS i morgen (12.10.2012) | Tjab | Register- og ATC-Forum | 4 | 12-10-2012 11:07 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen... eller er det god natt? | nime | Flyforum | 16 | 23-06-2011 19:02 |