![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
Ser nå at det er program med DY på Rygge fra 06:30 til 23:30 , og spredd utover hele dagen.
Men , hvordan blir økonomien for et handlingselskap av det ? , det kan jo ikke være helt optimalt , 2 skift pr dag må vel til, men det som er på jobb har vel ikke nok å gjøre hele tiden, så da må vel kunden = DY betale extra for handling , eller Rørøos (?) blø ? /Geir |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
OSL Slave
Join Date: May 2006
Location: OSL
Posts: 769
|
![]()
Splittskift som på småflyplassene i nord ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,476
|
![]()
Splittskift, deltid og vikarer ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
Location: Oslo
Posts: 8,482
|
![]() Quote:
Dette blir vel ikke så veldig forskjellig fra å handle kun Norwegian på f.eks. Tromsø (er det ikke et tilsvarende mønster på trafikken der?) eller KLM og Norwegian i Kristiansand. Sikkert ikke helt optimal utnyttelse av arbeidstimene, men så vinner man litt på å være på en mindre flyplass. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,143
|
![]()
Det duker vel opp andre kunder også! Hørte Don Johnson er på Rygge med et fly nu i helgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,477
|
![]()
Nu är väl inte handling någonting man blir speciellt rik på oavsett vem eller var man är?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Vadsø
Posts: 3,844
|
![]()
ikke alle småflyplassene har splittskift da
![]()
__________________
===================== Mine Bilder på Airpics.com Mine Bilder på Jetphotos.net Mine Bilder på Airliners.net ===================== Upcoming: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
Det var økonomien for handlingselskapet jeg tenkte på , spesielt forde trafikken er liten, men spredt over hele dagen. Men om de får bli alene så kan det jo bli biz av det når det blir noen flere avganger med wf og charters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,605
|
![]()
Tja, vet ikke om trafikkmønsteret har så mye å si for økonomien. Prisene deres vil jo bli deretter også ikke sant. Får mann flere avganger osv. så kan mann sette ned prisen ikke sant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
Location: Årjäng, S.
Posts: 2,134
|
![]()
Nå er det jo bare en måned siden den sivile trafikken startet på Rygge. Hvordan trafikkmønsteret ser ut i dag, er vel ikke nødvendigvis slik det blir.
Sist onsdag startet flyginger til tre nye destinasjoner, og flere kommer, så trafikken blir nok godt fordelt utover dagen etterhvert. Men at det blir litt "peak" på morgenen når baseflyene skal ut, og om kvelden når de kommer tilbake er jo naturlig. Dessuten har vel ingen av aktørene på Rygge innbilt seg at de ser sorte tall i bunnlinjen fra dag en. Her er det investorer med langsiktig satsning, det sa ihvertfall Olav Thon på åpningsdagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Rygge: Vil taket bli borte? | plane-spotter | Flyforum | 57 | 15-05-2014 17:23 |
Noen som vil bli rik II (BU puslespill) | laurenz | Samlerhjørnet | 19 | 11-08-2011 13:22 |
Noen som vil bli rik ? | Lennart | Samlerhjørnet | 18 | 29-07-2011 02:55 |
Rekkof kommer aldri til å bli noe av sa du? | BackCountry | Flyforum | 29 | 09-03-2010 17:45 |
NRK: Fly kan bli nektet å lande på Moss Lufthavn Rygge | Discus | Flyforum | 3 | 14-07-2008 10:51 |