![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Heisann.
Bedriften jeg jobber for har inngått bedriftsavtale med Norwegian. Dersom vi reiser privat vil vi få den gunstigste markedspris som er tilgjengelig. Gunstigste markedspris, vil det si den prisen som er tilgjengelig akkurat i bestillingstidspunkt, eller den laveste prisen totalt sett?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det må du nok spørre deres kontaktperson i DY om, men det er nok det som finnes akkurat der og da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gjelder bedriftavtaler på lavprisbilletter også eller er det kunn full-flex man har rabatt på?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Det gjelder lavprisbilletter også. Som regel har man en viss prosentsats rabatt etter hvor mye bedriften flyr, og denne gjelder også for laveste tilgjengelige lavprisbillett.
Norwegian har forresten en ganske brukervennlig og bra bedriftsportal. Når jeg tenker meg om liker jeg forresten Norwegians IT-systemer bedre enn SAS sine, selv om jeg heller velger SAS enn Norwegian når jeg skal fly. Last edited by FlightDeck; 14-03-2008 at 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Jeg får opp TPC (Travel Pass Corporate)-prisen når jeg bestiller på Via Travel Online, men det kan nok stemme at man ikke får opp prisen hvis man bestiller TPC direkte på sas.no
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Norwegian ruler på IT... Vanvittig imponerende hva de har bygget opp!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Enig med EB!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurowings med virtual interlining med Norwegian og SunExpress | Someone | Flyforum | 4 | 03-05-2019 18:07 |
Norwegian med ungdomsbilletter | Boeing_fan | Reiseforum | 11 | 19-11-2014 14:16 |
Norwegian slutter med "Norwegian baggen" | kekker | Reiseforum | 8 | 17-01-2014 10:25 |
SAS inngår bedriftsavtale med Ericsson | FlightDeck | Flyforum | 0 | 03-06-2010 22:16 |
Norgestur med Norwegian med fotoapparat ! | ATC-flyradar | Flyforum | 7 | 09-02-2007 14:54 |