![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det regner i hovedstaden og det er mildt... Blir en rask tur innom kontoret på morgenkvisten før det blir innspilling av en musikkvideo på formiddagen og nye møter på ettermiddagen. Ha en bedre og lysere mandag - vi snakker godt over 5 timer lysere dag!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Da skal jeg ned til en kunde og fortsette der jeg slapp for 4 timer siden. Ord for dagen: "neste som forsøker å selge NetScreen i mitt navn er et dødt menneske".
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Då var helga over, NM 2008 gjennomført, dog ingen gullmedaljer til vår klubb. Fleire sølv og bronse får vera passe godkjent
![]() Ha ein strålande dag alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad mandag og happy ny uke!
Fremdeles ingen baby i huset - 11 dager på overtid! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen.....snakk om å være stuptrøtt. Vel, snart blir det å få i seg frokosten før jeg må komme meg til skolen for å få gjort litt arbeid da også denne uken blir en kort uke for på torsdag begynner jeg påskeferien. Ha en fin dag.
Og for imorgen så tror jeg kanskje det er en ide å stille klokken fra GMT tilbake til CET......... ![]() Last edited by Someone; 10-03-2008 at 08:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg vet det, men det får Zico svare for selv....
![]() Glimrendes vær i dag, blir kanskje en "lunsj-spottetur", vi får se, ellers er det møtevirksomhet pluss det vanlige. Ha en fin dag!
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
Du får sette deg ned med ham og si at det ikke er så farlig her i denne verdenen og at det er trygt å komme ut
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da kan jeg ønske en riktig riktig GOD morgen fra Long Beach, Bodø!
Skal i styremøte i fagforeningen, og hva passer vel bedre enn at Widerøe i dag lanserer at vi kjøper nye Q400 maskiner og er back in business allerede før sommeren! ![]() http://www.wideroe.no/modules/module...=2&C=11&I=3688 Vi skal ha informasjonsmøte kl 1030, så stay tuned for ny info! E!
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Her skinner sola og det er nyyydelig vårvær: Etter en rimelig fuktig helg i Bergen(på flere måter ![]() Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger/Forus.
Ny dag og travel uke før påske. En rekke saker må ferdigbehandles før påskeferien setter inn. Det blir nok en uke med luftturer øst og sør. Det første går som vanlig til OSL i morgen. SAS og WF nyheter vil nok dominere forumdebatten idag og de neste dagene. Det skal bli artig å høre danskenes reaksjon. Ha en fin dag og god uke forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Noe regn i luften i morgentimene, men det gjør ingenting. Det blir stort sett innedag allikevel. Siste fridag før 12 dager med tlf. vakt, så det er ikke lett å planlegge de neste dagene. Forhåpntligvis blir det en tur på Schrøder imorgen.
Ha en fin dag! Edit: Nei, det blir ikke Schrøder imorgen. Det blir EWR istedenfor.
Stjernemotorer lekker ikke olje. De markerer territorium! Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo! Dagens Alfista: Hvadda fottur? ![]() "Jag är Stabækfan, hva fan är ni?" Last edited by FBU 4EVER; 10-03-2008 at 16:04. Reason: Utkalt på Standby. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
OSL Slave
|
![]()
Riktig god formiddag, nettopp ute av senga etter en fin fin sove natt, utvilt for første gang på leeeeeenge. Jobben venter klokka 14. Håper på mindre kaos enn i går.
En riktig fin (og lysere) dag til alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |