![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fra avdeling langt borte!
Ny morgen i Beijing, frokosten er intatt og i dag skal man proeve aa finne frem til et flymuseum her i byen. Det ble litt turistvirksomhet i gaar, med besoek i Den Forbudte By og Tian Anmen. Like fine forhold som i gaar: skyfritt, klart og temp. opp mot 10 grader. Ha en fin dag!
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var vi direkte inne fra Alpharetta, som melder om kraftig blest og temperatur saavidt paa den roede side. Det paastaas at vi skal faa litt sne i loepet av natten ...
Akkurat avsluttet en stygg omgang Risk, hvor kjerringa tidlig ble massakrert av guttungen mens jeg stille og rolig kunne bygge opp en fryktinggydende styrke ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
God morgen fra Singapore! Nok en varm og sticky dag etter norske forhold, selv om det er bare 27 og føles bare veldig fuktig. Takket være at jeg ikke får sove i varmen og a/c'en på rommet har enten instillingene "av" og "nordvest kuling" så begynner ting å ligne en liten forkjølelse her. Heldigvis bare to dager til jeg skal ut og farte til kaldere strøk.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Uff, dette var en våt morgen, i dag var det skikkelig Vestlandsvær, regn som kom vanrett....
![]() Har lyst på sol og vår nå, ikke dette 'vinter-høst-vår-vinter-høst-vår-høst-været'! Ha en mer optimistisk dag folkens! ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra Ulsteinvik... Her regner det - men heldigvis det begynte etter at jeg hadde fått gått en morgentur. Nå venter en hyggelig kundefrokost og en del møter før det blir buss, båt, buss, fly, tog og taxi hjem i ettermiddag. Ha en bedre onsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Grått og vindfullt ute idag og snart blir det å komme seg på skolen å få gjort litt arbeid. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Sør!
Her er det CAVOK, men det blåser en del, så dagens avgang til Hirtshals er kansellert, da det meldes om vindstyrke opp til 26 m/sek der ute. Da er det best å ha beina plantet på land. I kveld skal 2 generalforsamlinger gjøres unna. Så da går den kvelden og. Snart er det helg igjen. I dag skriver vi: T minus 8. ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
God Morgen fra Tondheim/Stjørdal/ENVA
Slapsevær her i dag, litt småguffent egentlig. Blir rolig dag i dag,kansjke en liten runde med trening. Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag
Her nytes en fridag. Har akkurat returnert til heimen etter å ha levert snuppa i barnehagen og fruen på jobb. Bilen ble vasket på returen, og nå står det klesvask på programmet. Må også få satt r.... i gir og tegnet ferdig det nye kjøkkenet så vi kan gå i gang med oppussingen. En liten værstatus sier 3.5 varme, overskyet og det kan se ut som muligheter for regn. Ha en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Good morning, Goede ochtend, Guten Morgen, Buona mattina...
Her nytes også en fridag, og jeg ser lys i tunnelen mht bytte av stilling, jobb og firma. I motsetning til kollegaen min over her så skal det ikke tegnes kjøkken, men derimot brukes litt tid dér for å snekre ihop en aldri så liten frokost. Dagen utvendig ser ikke så reint ille ut, og ifølge TAF'en skal det klarne bra opp utover; TAF (FC) 270500Z 270615 VRB03KT 8000 FEW004 BKN015 PROB40 TEMPO 0609 1200 BCFG BKN002 BECMG 1214 32010KT CAVOK Have a good one!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
G'morgen.
Nydelig vintervær i Tromsø og sola har endelig begynt å varme bittelitt. -2 grader i skyggen, +2 i sola. Lang skoleoppgave må skrives idag, men først en kopp kaffe ute på verandaen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Brrr ... her ligger det sne paa grillen og gradestokken er godt nede paa det blaa ... foeles mer som Roros enn Atlanta ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God onsdag. Behagelig temperatur og fint vær i hovedstaden i dag, det er meldt +7. Ellers rolig på kontoret, venter på noen e-poster som fort kan forandre det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God formiddag fra Bergen. Første ordentlige dag på lesesalen etter nesten to uker i USA. Litt tungt å begynne igjen, men det går seg nok til. Ha en flott dag, folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Og der kom endelig meldingen vi har ventet lenge på.
Color Line har endelig overtatt SuperSpeed 1 fra Aker Finnyards i Rauma. Det nye gliset ankommer Kristiansand lørdag kl 1000 sies det. Hurra! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
nydelig vårfølelse her i Asker. Nettopp avsluttet lunch (ostesmørbrød og sjokolademelk!) med min kone ute i hagen. Ser at det blir litt å gjøre der i helgene fremover. Hadde den gleden å kunne si nei til et jobbintervju i dag, og hopper glatt over "Stilling-ledig"-sidene i Aftenposten. The future's so bright, I gotta wear shades!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Det kommer utvilsomt til å bli spennende, men kommer Kristiansand til å svane nattavganger med overnatting på båten? Og; nå har jo Christian IV nesten konstant vært forsinket de siste ukene pga dårlig vær, kommer den nye båten til å bli enda mer værutsatt, tror du?
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God onsdags ettermiddag ønskes alle fra en nærmest skyfri himmel over Mosjøen
![]() Klare rett og slett ikke dy meg i dag, og lot taket på min Saab cab folde seg fint ned bak i lasterommet, dro fram caps og solbriller og satte på musikk som fikk meg i riktig cruisemodus! Herregud så jeg gleder meg til sommeren... Ellers har dagen gått med til innkjøp av maling og venting på bredbåndsmannen! Så nå har jeg fått 3 liter "Sort Pepper" i hus som skal prege den ene veggen i Tv-kroken min! Har vinkelstue og har dedikert den ene delen til hjemmekino! Skal bli bra!! ![]() Og bredbåndsmannen kom nærmest på klokkeslettet! Han motte dog to ganger ned i gata og mekke i boksen før han var fornøyd med linja, og jeg er også fornøyd! Vi havnet nesten på dobbel kapasitet av hva som ble avtalt med NextGenTel ![]() Quote:
![]() ![]() Får prøve å legge inn en overfart med skjønnheten ila sommeren/høsten Erling ![]() E!
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Mayfair og London!
Her er det vel rundt 10 grader, litt vind og litt sol. Jeg merket fint lite til jordskjelvet som rammet Lincolnshire i natt, men jeg registrerer at enkelte av London avisene skriver at man kjente det også her i byen. CK: Hvilken jobb ble det på deg? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Onsdags Morgen | PerJen | Flyforum | 16 | 14-04-2011 05:19 |
God Onsdags morgen | Gunnar | Flyforum | 23 | 04-02-2009 22:23 |
God onsdags morgen. | Hickok | Flyforum | 20 | 13-08-2008 18:37 |
God Onsdags Morgen | sirpjalle | Flyforum | 9 | 23-01-2008 19:07 |