![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny uke, ny dag og nye mulighter... Flyr til Trondheim på formiddagen - håper på like strålende vær der som her i hovedstaden. Ha en bedre mandag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings fra Stavanger! Grått og trist i dag, og gjett om, ble sykedag i dag og ja, var ikke resituert allikevel.
Ha en god dag folkens! ![]()
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Mornings frå kontoret i Bergen. Rolig og fint inne, masse regn ute. Kan bli ei rolig veka, ettersom det er vinterferie. Ha ein fin dag alle saman!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Riktig god mandag! Sola skinner og alt er bra. 3 litt kortere dager på kontoret denne uka, så bærer det til Skeikampen onsdag ettermiddag for vinterferie.
Barna er hjemme alene idag, dét blir nok litt PC-spill etc. der i gården. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad mandag fra hjemmekontoret. prinsessen er snart matet og påkledd, så skal vi pusse tenner og dra i barnehagen. I morgen blir det ut og lufte vingene igjen - håper jeg slipper å bli sittende på tarmac og skifte dekk på MD80'n denne gang!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kvitfjell. Strålende vær, men litt vind. Bare å spenne på skiene å komme seg i bakken nå. Ah, hva er bedre enn en vinterferie i den norske fjellheimen...
![]() En riktig god mandag til dere alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og jeg som hadde håpet at formen skulle være bedre idag, så feil kan man ta. Har blåst ut én rull med papir, og det blir flere. Halsen er vond, hodet verker og det meste.
Blir en rolig dag, hvor man ellers skulle ha jobbet senvakt..
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Pokkers mandag! Nettbanken til DnbNor har hatt en oppdatering i helgen, og nå er det ikke mulig å logge seg inn i det hele tatt. Jeg har fremdeles sluttregningen på kjøkkenet liggende og om noen få timer bærer det avsted til Beijing. H****** data!
![]() Ellers er det pent vær og mildt på Nærsnes. Noe indretjeneste står for tur. Ha en bedre mandag enn meg!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God mandag fra Maura.. Sola skinner, og alt er egentlig ganske ålreit. Snart venter jobben, så da får vi se om det varer
![]() Ellers begynte dagen greit; Fikk bekreftet at jeg skal fly 747 for første gang (alltid spennende med nye flytyper), og jammenmeg ser det ut til at det blir på biz også ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Bare å stille klokken det...
God mandag forresten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tja.. departure, 06:45, Oppmøte et par timer før pluss en 15-20 minutters kjøring/trasking til terminalen, vil tilsi avreise hjemmefra klokken 04:25.. Da bør jeg stå opp ca. 03:15-03:30, og jeg må innrømme, at da har jeg ofte ikke sovnet en gang.. Men man kan vel sove på flyet, kan man ikke??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag, dagens økt på galehuset er avsluttet.
I ferd med å lage middag til meg og snuppa mens mor bruker en liten formue hos frisøren. Gangveien utenfor huset er ennå livsfarlig å forsere. 10 cm solid is liggende i en liten bakke. Og hver gang vi strør ,så smelter det litt så grusen synker inn. Har hatt et par turer ned bakken hvor de akrobatiske sprellene kunne ha gitt meg medalje i OL. Det mumles blandt naboene om vi skal grave opp og legge varmekabler...... S |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ny uke nye muligheter, er det ikke det man sier?
Dagen så langt har gått med til å handle inn sparkel og sett på fargeprøver og kombinasjoner! Er jammen ikke bare bare og skal pusse opp, he he ![]() Kvelden skal tilbringes ved MJF !! E!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hmm..
..vi skal jo på samme fly, men jeg står opp 05:45 selvom flyet går en time senere, 15min kjøretur til OSL, 15min å gå til terminalen og da har jeg fin tid gjennom sequrity. =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
0645 fra Oslo sentrum lukter oppstandelse kl. 0500 i min bok.
10 min dusj, spasere til flytoget med avgang rett før halv seks. Ankomst OSL rett før seks, I loungen med en pils (dersom destinasjonen er MIA) rett etter kl 0600. Og her i Chicago er det bikkjekaldt - igjen. En ny runde snø på gang.. Jobbsøket går tregt, men motet er fortsatt tilstede |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tja, det er mulig jeg liker å beregne litt god tid når jeg skal ut å fly.. Men nå ble uansett reiseruten endret, med avgang fra OSL noe senere, og sånn foreløpig ser det ut til å bli 330 istedenfor 747.. Vi får se hva Speedbird eventuelt finner på..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
HAHAHHAHhahahahHAHHA *ondskapsfull latter*
- når vi treffes på OSL, står det plutselig: CPH-NRT-LAX-NYC-MIA på billetten din i stedet.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |