![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da er det ikke langt til haelja!! Men foerst skal vi ha en kraftig storm, tror jeg .. Doppleren vil nok forandre seg etterhvert .. akkurat naa ligger det en gedigen front vest for meg ...
![]() Ugens siste dag byr paa diverse moeter og ikke minst forberedelse til implementering av AQQ .. Og helgen .... tja, si det? Men naa naermer det seg SEA med stormskritt!!!!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er ihvertfall JEG klar for!! Fikk akkurat et par stemningsbilder fra FinnE av puben vi skal besoeke neste fredag. Gleder meg som en unge..!
Her er det pissregn i kveld. Koser meg med en Negra Modelo, maa innroemme at FinnEs oel ser mye bedre ut ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God fredda fra Lillestrøm også ! Snart underveis på 33 timers turen...
heldigvis ikke de-iceing i dag. Kun 55 min connection på CDG... ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
Det blir torsdag .. og det der lignet mistenkelig paa en Agate Pass Amber, hvis ikke lyset lurer meg ...
Ikke umulig at det blir soendag ogsaa, men da har jo du reist ...... ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Det er en Port Townsend IPA.....men fortvil ikke kosmonauter...Agate Pass Amber er paa plass....
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Sorry, Torsday it is - og om akkurat en uke er det under en time til landing i Seattle ![]() Last edited by Tommy777; 11-01-2008 at 03:32. |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Takk for hilsen Tommy777, hvem vet om det blir business.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen forumister!!
Frokosten er inntatt, en maskin med klær er i maskinen, treningsbagen er pakket og jeg er klar for 1. del av splittvakt på MJF! Så trening, henge opp klær, lunch og en fredagskaffe før 2. del av splittvakt før jeg tar helg!! ![]() E!
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og om to timer klokker eg av etter ei lang uke, og skal jobbe hardt med å slappe av et par dager.
God tur til Papeete, kan anbefales. Tar du turen til Bora Bora også? |
![]() |
![]() |
#11 |
Ute på tur
|
![]()
Mornmorn. Her er det tidlig opp, to møter å forberede seg til og så en tidlig dag. Blir nok jobb i kveld og resten av helgen.
![]() -A |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen godtfolk!
Etter en nattevakt fyllt med SKIKKELIG snøvær, såååå skikkelig regnvær som vasket vekk snøen, såååå en kraftig vind er man straks på vei hjem for noen timer under dyna og 7 herlige dager fri! Mmmmm, så jeg gleder meg! Riktig god helg til dere alle!
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad fredag... En kort tur innom kontoret før det blir en tur på Norsk Film og så ettermiddagen i musikkstudioet. Opphavet reiser til Seattle i dag og slår de fleste julebordsdeltakere med en hel uke... Ha en bedre fredag og en enda bedre helg.
|
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen i mørket. Da er det klart for ukens siste jobbedag, som starter med en biltur på dårlig vei til Sandnessjøen for et kort møte der, før noen timer på kontoret blir avviklet. Konemor er på kurs i helgen, så her blir det "far steller hjemmehelg" ;-)
|
![]() |
![]() |
#16 |
Superflyer
|
![]()
God fredag fra Tromsø
Det ble en lang kveld i bilkjøringens tegn i går , og det kjennes på kroppen. Ha en fin dag alle ![]() SEA: T -6 ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Grått og surt idag også. Ny dag på lesesalen venter. Så får jeg se om jeg finner på noe sprell i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dagen startet med risikosport - å gå veien til garasjen. Blank is - med vann oppå! Slik at om man skulle falle, slår man seg ikke bare fordervet, men man blir våt også! Gikk forsiktig som en gammel mann de 100 meterne...
Ellers hever jeg glasset og gratulerer "Kjakan" med 90årsdagen - her snakker vi en skikkelg HELT! Last edited by CK; 11-01-2008 at 08:55. |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morn!
Første ferien i det nye året er offisielt åpnet - eller ferie fra Mandag, men passet dog utmerket med langfri dagene før! Det fyres i peisen og ute blåser det småkattunger rundt veggene, været er fint og det er full mental oppladning til 17JAN.. dog går dessverre ikke turen til SEA her igården, men stopper noen "få" miles lenger Øst! ![]() Have a good one!
#20 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Da har jeg for første gang fyllt opp tanken med bensin - bare så inni h****** dumt at Alfa`n går på diesel. Blir en helg i Natur og Ungdoms sitt tegn - uten bil og tog til Gøteborg på søndag. Men når man ikke har bil -kan man drikke desto mer - i allefall for å glemme.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredda'n! | LN-MOW | Flyforum | 29 | 11-12-2009 23:40 |
Fredda i SEA | LN-MOW | Bilder & foto | 0 | 04-12-2009 22:56 |
God fredda! | Bizflyer | Flyforum | 14 | 09-12-2006 08:55 |
God fredda's morgen.... | ENGM RAMP | Flyforum | 21 | 24-02-2006 15:37 |