![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hovedstaden er mørk (men dagen er allerede 1 time og 5 minutter lenger) og gradestokken viser minus 1. Snart skal vi på frokost til nevøene som vi skal passe fra tirsdag til lørdag - har allerede advart arbeidsgiver om at det kan både bli syke barn og planleggingsdag i barnehagen til uken... Ha en bedre søndag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Moerkt i Seattle ogaa ... ikke samme farten i folket i dag .. vi avsluttet foer ett.
Men vi har hatt en utrolig vellykket helg ... det tror jeg alle er enige i. Soendaen byr trolig paa Beaver-tur og Museum of Flight. Kommer til aa droppe av en del forumister paa SEA foer avgang SAS - dermed baerer det igjen til Bainbridge for meg, |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen ja! I dag er vi pedagogiske
![]() Har helt i meg noen kopper kaffe, og nå begynner endelig kroppen og responderer. Snart på tide med frokost nå. Ha en fin søndag folkens! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flott dag på Nærsnes, men det blir for det meste indretjeneste her i huset. Det skal tørkes støv, pussestøv fra sparkel har lagt seg overalt i andre etasjen nemlig. Støvsugeren kommer nok til å gå varm i løpet av dagen. Klesvask og skjortestryking venter også. Ha en fin dag!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Her går tingene foreløpg i slow motion etter nattens sprell. Basert på stemmen skulle man nesten tro jeg hadde vært på karaokebar og "sunget" svenske klassikere ut i de små timer.....vent nå litt, når jeg tenker meg om så kan det muligens være det som skjedde
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget, her det bedrives søndagsjobbing. Heldigvis har jeg både arbeidslyst og en stor kanne kaffe. Faktisk ganske hyggelig å sitte her.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
god søndag morgen. Kl er 0350 SEA time, og nå er det taxi til flyplassen for å nå UA1210 som går kl 0605 til Chicago hvor det meldes om minus 21 grader .. brrrr. Deretter til Frankfurt med UA og til slutt LH til OSL slik at jeg rekker mandagens møter i Oslo. Ha en framifrå dag, og jeg tror formen er tilstede til en bitteliten tripreport ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tiidlig morgen på Manhattan også, 7:22AM - det er klart for den lange turen hjem i kveld, og CO38 er booket til randen!
Kaldt i New York, omkring 15F og med den utrolig kalde vinden alle snakker om så er det nede på 5F! Dusj og frokost, og pickup for EWR klokken 22:40 norsk tid!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God søndagsettermiddag fra MJF!
Stille og rolig dag på flyplassen! Lite folk som reiser fra Mosjøen i dag, så vi får tid til å hjelpe folk på telefonen! Noen kanselleringer på TRF, ikke det helt store! E!
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
God litt senere morgen fra SEA igjen. Snart avreise til Beaver-tur, det kan bli heftig. SEA har litt graatt vaer , men ingen fare fare, vi flyr under skyene....
Ha en flott dag/kveld |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Og av Beaverturen forventes det en fyldig Trip-report av alle som deltar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Chicago.
Her er det som Farmer meldte bikkjekaldt, -17 akkurat nå. Flyet gikk før rute fra Seattle i morges, landet over halvtimen tidlig.. Takker alle for en fantastisk helg i Seattle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og - på denne dag (20. januar) 1998 kjøpte SAS Gruppen 100% av aksjene i Air Botnia (nu bedre kjent som Blue 1). Hyve!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad søndag morgen | EB | Flyforum | 11 | 27-01-2008 21:43 |
Glad søndag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 23-12-2007 17:38 |
Glad søndag morgen | EB | Flyforum | 20 | 12-11-2007 12:18 |