![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Du verden folkens, er dere alle sløve av juleferie, julemat og all akevitt'en eller?
LN-KKB står nu parkert på gate 48, med rød skinnende nese, logoer og alt, bare ikke en norsk kjendis på halen, men det kommer nok! Men hvor er bilder a folkens? ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Jøss, den har gått hvit lenge! Fikk tydeligvis ny bekledning i julegave
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Den kom tilbake fra Shannon i formiddag, så dette er relativt fersk lakk må man si
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
... ha man sett en brukt tampong så ... har man sett en for mye
/Dukker... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hadde håpet i det lengste at DY skulle modifisere litt på dekoren sin i anledning introduksjonen av de nye B738, men dette ser jo ikke lovende ut. Spent på hvordan de løser spørsmålet rundt motiv på halefinnen fremover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
critical mind
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Er litt enig i det BU662 sier her.. Eneste som mangler på KKB er noen Winglets så hadde den vært meget fin! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mitt poeng, DY har 25-26 fly, det kan ikke haste med bilder av et halv-dekorert fly ?
som har det design som etter min mening ikke er pent. EDIT & jeg skrev /DUKKER, det var ment som en morsomhet.... Last edited by sail4fun; 07-01-2008 at 20:18. Reason: Edit: forklaring av humor |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
24 733er P.A., og så den innleide franske XL A320 som blir værende til og med 28. februar.
Men det er ikke mange dager til at flåten består av 25 733er og en 738 ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
og de 3 nyinnkjøpte brukte 733'er skal jo komme i Mars, April og Mai, så det øker fort her...i tillegg til enda flere 738'ere!
![]() ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fløy hjem med -KKB fra køben nå ikeld. Flyet var fint innvendig, og gjorde seg med et par flotte flyvertinner. Selv om været satt en demper på kvelden, og det var artig å lese at Kjos satt dette med punktlighet høyt. For akkurat det, sliter de litt med. Men på dager som dette, så skal jeg la det passere
![]()
![]() |
#12 |
Newcomer
|
![]()
Jeg synes flyene til DY er fine jeg. Det norske er godt representert, og de norske fargene synes jeg er fine og passer godt til navnet Norwegian.
Bare de gjør noe med de hvite halene, trenger de ikke gjøre noe med resten for min del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Norwegian har ikke no serlig bra livery nei...
![]() Vært qlt med THAI Airways-stil som er bak på flyet, bare med de norske fargene lixxom...Og med motiv av kjent person.. ![]()
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone Last edited by pgaa; 08-01-2008 at 01:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser ut som de har brukt større typer på bokstavene på Bravo en de andre maskinene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
evig optimist
|
![]()
Og en litt forskjellig skrifttype og, litt rundere i kanta virker det som.. Den så veldig fresh og ny ut hvertfall, og bilder kunne det ha blitt, hadde kamera i bilen jeg, som sto nede på jobben.. Men men, next time ;-)
BU662, bare av rein nysjerrighet, hvis du leser norsk, hvorfor svare på engelsk? Velkommen hit forresten..
![]() |
#16 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Richard er tysk, og har vaert med oss on and off i mange aar. Han poster paa begge spraak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
så er det liksom greit ![]() Synes posting kunne bestå va norsk her inne, tydelig at alle kan det, men det er gjerne litt fjongere med engelsk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
I second that ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Me too !! Always nice to read his commnets !
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
LN-KKB fra Norwegian med internettkuppel | ENGM 911 | Bilder & foto | 2 | 26-06-2011 08:41 |
Endelig lekre farger ifra Afrika | Lennart | Bilder & foto | 6 | 20-11-2009 15:57 |
Blue1: Nå også med Star Alliance farger | ENGM RAMP | Flyforum | 23 | 24-04-2008 23:55 |
Endelig Boeing 737-400 i SAS farger!!! | LTH | Flyforum | 157 | 24-04-2008 07:21 |
Thai med nye farger på MD-11 også... | LTH | Flyforum | 4 | 24-06-2005 12:03 |