![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Da går jeg og køyer og innser at mine kunnskaper om perl er så rustne som jeg trodde, men var moro å få ting til å fungere.
![]() Så snakkes vi rundt lunchtider... ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Natta til ph-ndr og god morgen til dere andre... Hovedstaden byr på et par minusgrader - skikkelig sne med flotte brøytekanter. Blir en dag på kontoret før det blir trening i ettermiddag. Ha en bedre start på uken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra OSL.
Her er det tåke, så vi får se hvordan det går utover dagen.. Ha en god mandag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
G'morn fra et søvnig Tromsø
Har såvidt gnidd søvn ut av øynene og har ei bøtte kaffe klar. Det blir en laaaaaang dag Ha en bedre mandag alle forumister |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen forumister.
Er hjemmeværende i dag med syke barn. Sånn semi... dvs at jeg er på på jobb til klokken 12.00, da har det blitt vaktskifte i heimen.... Intill dess er det hjemmekontor.... Ha en fin dag forumister.... ![]()
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Ny dag, nye moglegheiter. Venter på eksamenskarakter i dag, så det skal bli spennande å sjå om sensor har vore snill eller slem
![]() ![]() Last edited by zico77; 07-01-2008 at 08:50. Reason: Komma-feil |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her gjennstår det bare pakking, samt litt leting etter ting og tang jeg ikke finner før det blir å sette kursen mot OSL for avreise tilbake til København. Nå er juleferien definitivt slutt
![]() Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Glad mandag morgen! Deilig med masse snø i helgen - selv om det ble noen timer med spade og snøskuffe (straffen for å ikke kjøre bilen inn i garasjen før brøytebilen kom...) i løpet av søndagen. Fortsetter det slik, blir det snart skiturer fremfør løpeturer fremover. I dag blir det et par jobbinntervjuer før det blir en stille kveld i heimen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lilletorget. Ja, nå er det ikke lenge til jul, folkens. Men først er det påske, og før det skal jeg i dag bestille meg en tur til Marokko. Blir nok SAS Sas charter comfort class...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen folkens. Riktig behagelig i BOO, pluss en hel, null snø og bris.
Ta en titt på samlerforumet, store nyheter for ihuga 1/400 folk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Morgen fra Krs. Ja, ikke god morgen, for influensaen henger fortsatt i kroppen. Skal til legen senere i dag, så får vi høre hva han har å si.
Men dette var iallefall min 2000ende post om ikke annet! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
Tåke i Sigtuna och det perfekta vädret att ta med sig en ung dam på museum och en bättre lunch någonstans i huvudstaden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra Alpharetta, som melder om 6 plussgrader.
Full arbeidsuke ... det er lenge siden sist ... heldigvis er det bare tre arbeidsdager neste uke!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God mandag folkens.
Ny jobb, ny leilighet og nye muligheter og er jeg riktig heldig så holder skiføret seg helt til helgen ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag folkens!
![]() Her på STS hadde vi mottak på en ny -80 i går, og i dag har jeg og en kollega skrudd av slat-luker, og holder nå på med wing-to-body fairings. Ble veldig sent i går, var innom forum medlemmet "Morten" på Nannestad i går, vi fant fort tonen, og det gikk i flyprat til ca. klokken 2 i natt.... ![]() Opp igjen i sekstiden - og vært på jobb siden! I dag blir det å skifte olje/kjølevæske/bremsevæske på ![]() og så blir det vel en grundig runde på FS i kveld! ![]() Ha en flott dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
G'ettermiddag!
En god del snø i hovedstaden, men ganske behagelig temperatur. Foreløpig en fin dag på jobben, selv om nettverket er nede. Etter jobben blir det første besøk på skytebanen på et par uker. I morgen har jeg fri hele dagen, må jo ta avspasering så at jeg kan få med meg collegemesterskapet i amerikansk fotball fra The Big Easy- store saker! En får håpe at Ohio State klarer å holde følge med LSU, men jeg tviler. 0200 begynner herligheten på NASN, Guds gave til tv-verdenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God mandag fra FedEx..
Endelig i normal døgnrytme (Altså, SEA-tid..), og i gang med den eneste fulle arbeidsuka dennne måneden. En kollega er syk, og dessverre er det han som gjør nesten det samme som meg. Dog er det heldigvis ikke for mye å gjøre i dag allikevel. (Også krysser vi fingre for at han hvertfall er tilbake til neste fredag.. ![]() Ønsker alle en god mandag |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger/Forus,
Dagen har begynt med møter og det har gått i et banka kjør frem til nå. Nå er tid for å jobbe noe også. Ikke alltid like mye jobb å få gjort i møter. Vel , i morgen er det på ny tid for å reise til "vinter'n". Tid for å dra med SK4002 over fjellet og årets første fygetur står på planen. Det er vel bare å gjøre seg klar med vinterklær igjen skulle jeg tro. Ha en fin dag alle og god uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og her i Chicago byr vi paa 17 varmegrader.... Fra 17 minus til 17 pluss i loepet av noen faa dager
![]() Bikkja fant ut at den skulle paa dass kl 0100, fikk seff ikke sove etterpaa.. 3 timer soevn = lang dag. Ser SEA i enden av tunnellen Ha en fortreffelig aften alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det har gått i ett sett i hele dag her i huset, også!
Opp 0700 for å måke ferdig innkjørselen, 0900 kom flisleggerne for å ta en titt på forestående jobb, 1000 var jeg på farten til Claes Olsson for å kjøpe hullsag, innom flisbutikken og kjøpte 75 kg med flislim samt fugemasse, så var det Maxbo i Asker for å kjøpe gipsplater og få dem tilkappet i riktige størrelser. Nå har jeg hatt en liten pust i bakken med morgenavisen og har litt PC arbeid jeg må få gjort før kveldens klubbmøte. Ha en fortsatt fin dag!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandagsmorgen! | Solguden | Flyforum | 16 | 01-08-2011 19:00 |
God mandagsmorgen. | Hickok | Flyforum | 21 | 18-07-2011 23:02 |
God mandagsmorgen.. | pgaa | Flyforum | 9 | 05-04-2011 15:03 |
God Mandagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 17 | 07-06-2010 16:38 |
God Mandagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 16 | 19-10-2009 19:06 |