![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Når Rosenborg spiller fotball drypper det litt på fly-bransjen også tydeligvis.
Det er jo ikke så veldig mange utenlandsavganger fra Trondhjem (har jo blitt noe etterhvert, men ikke mye samenlignet med andre flyplasser av den størrelsen). Men når RBK spiller kamper i CL blir det en del ekstra - både spillere og supportere reiser jo normalt med fly. Hvor stor del (prosentandel) av "utenlands" flybevegelser på Værnes har direkte med Rosenborg-kamper å gjøre? Noen som vet? I dag: 3 avganger til København og 2 til Amsterdam (totalt 5). 4 avganger til London - altså i dag er det 44,4% "RBK-fly" - en ekstrem dag så klart, men hva blir det året sett under ett? Joda, jeg er klar over at Norwegian har en fast rute til London, men avgangen i dag var vel en ekstra-avgang som ble satt opp pga. av Rosenborgkampen i morgen. Geir |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kan ikke svare på det du spør om, men jeg ser det er to London avganger i morgen også. En med DY og en charter med BU. Tydeligvis stor interesse for Arsenalkampen i morgen.
Får dessverre bare med meg 2. omgangen på TV i morgen. Kona er på kveldsjobb og er ikke ferdig før 21.30. Da bærer det imiderltid over til naboen som har TV3.
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
skjonner ikke hvorfor ikke noen kommer med en helaarsrute til stockholm fra Trondheim. Det var jo snakk om dette.
Mulig Norwegians fly blir for store, men Wideroe. Synes Trondheim beviser at de fortjener flere utenlandsruter. Hva med Trondheim Frankfurt. Noen som aner hvordan det gar med KLM til AMS |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det var jo faktisk noen ruter mellom TRD og STO før i tiden (bl.a. med SF340) Kan jo ikke ha gått så veldig bra...
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
skulle vel tro at det skulle vaere muligheter for det!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Som nevnt i en tidligere tråd, var alt klappet og klart for en daglig rundtur mellom Trondheim og Stockholm med Widerøes Q400. Som kjent startet KLM å fly 2 daglige rundturer Amsterdam-Trondheim samme tid. Widerøe ledelsen valgte derfor å benytte kapasiteten på en 3. rute daglig til København. Derfor ingen rute til Stockholm...
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ser ut som RBK trenger et eget fly til å frakte med seg baklengsmålene hjem. 1-4 til pause er ikke bra selv om det nok ikke var helt uventet.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
RBK er ute av form. Det har de vært lenge nå...
![]() Jeg gleder meg over fantastisk spill av Arsenal! I morgen går det forøvrig hele 6 fly fra London til Trondheim. Det var ca. 2 000 tilreiste trøndere på kampen. ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
London; Copthorne Tara Hotel V Doubletree by Hilton London | Fjordheim | Reiseforum | 3 | 13-02-2013 21:45 |
BGO mandags formiddag | N-3PB | Bilder & foto | 8 | 03-06-2009 23:15 |
Glad lørdag formiddag... | EB | Flyforum | 8 | 26-01-2008 15:58 |
Geiteryggen i formiddag! | B737 | Flyforum | 4 | 24-05-2006 12:42 |