![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det ble sent og fuktig i går... Her i fjellheimen på Geilo er det god gammeldags vinterstemning... Nå skal jeg ut å gå en times tid - før frokost og jobb resten av dagen - er vel ferdig rundt midnatt - igjen. Ha en bedre lørdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen!
Det hørtes flott ut EB, noen har det godt ![]() Her på Jæren blåser det storm....okei, føles hvertfall sånn. Bitende kaldt og mye vind, med litt snøfogg innimellom. Hadde vært kjekt å kunne holde senga noen timer til, men noen av oss må på skole eller jobb ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Endelig lørdag.
I dag blir det juletrefest (igjen), ellers ingen planer. Det frister lite å bevege seg ut døra i dag, men jeg må vel ut og se om julenissen har sendt meg pakken fra USA i dag ![]() Ha en vindfull dag folkens!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God lørdag. Her på Grefsen snør det lett, og barna sover ennå. Det er planlagt tur til Lars på Strømmen (Hobbyland), og så skal Kristin på 10 i en Wow-butikk, det er visstnok viktig.
Tenker vi har med oss noen byggesett hjem jeg.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag fra Maura..
Fikk kreket meg opp klokken 11, etter et lite "fly-og-pizza-og-cola" med Speedbird i går, som jeg må si var en absolutt hyggelig opplevelse.. Så kan resten av forumet gjette på: "Hvor mange flymodeller får man plass til i en leilighet?" Speedbird har svaret.. ![]() Snart er det å komme seg ut i det "fine" været, så får vi se hva vi finner på ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamlebyen. I dag blir det for det meste indretjeneste. Men ellers en liten tur gjennnom byen for å hente noen klippfisker som er transportert fra Møre.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nå snør det såpass mye på Nærsnes at jeg helt sikkert må opp på hemsen i garasjen og finne frem snøskuffa. Noe småtteri til helgen må handles inn og så blir det en økt på kjøkkenet i ettermiddag. Kvelden blir tilbrakt i godstolen med en god bok, noe TV (Idrettsgalla) og noe godt i glasset.
Ha en fin lørdagskveld!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo - her snør det noe voldsomt. Gårsdagens og nattens bytur har satt sine spor på formen og det er vanskelig å få gjort noe fornuftig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Gggg'morgen! Her i Alpharetta er det paa vei tilbake mot mer normale temperaturer .. Allerede 0 og det ventes tosifret antall plussgrader i dag ..
Intet spesielt paa menyen annet enn litt hus-shopping ... ha en god loerdag! . |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag. Her sitter vi og holder på hatten, taket med mer. Det løseøre vi ikke fikk ryddet vekk før vinteren er over alle hauger nå, ettersom austavinden har vært i storm styrke her oppe på FjellFarmen det siste døgnet. Med 5-6 minusgrader og så sterk vind må jeg bare si at det kjennes godt i nikkersen når jeg er ute og henter ved for å holde varmen oppe innomhus. Det er på slike dager man virkelig lurer på hvorfor man ikke bor permanent på en strand i Thailand istedet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() SSJ har igjen vist at de ikke duger! To døgn uten fly nå... BNN har fått ned to maskiner på 48 timer! Den ene står der værfast... I dette været er MJF/MQN like gode! To kanselleringer hver... Kun uflaks! E!
![]() |
![]() |
#12 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
Her i Egersund så er det slaps, slaps og atter slaps utenfor vinduet. Er glad jeg sitter innenfor fire varme vegger. Dere får ha en fortsatt fin helg folkens
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Så er nok en dritt-dag over her i Sør.
Influensaen holder stadig et kraftig tak i meg og mesteparten av dagen har vært tilbragt under dyna. Like greit egentlig når man ser ut av vinduet hvor det først kom en halvmeter med snø i løpet av natta for så å gå over til pluss 3 og regn. Så nå er det herlig slapsete utenfor. Mye snø ligger rundt bilen min også, så nå håper jeg på at den skuffer seg selv ut til jeg er frisk igjen! Håper dere alle har en mye bedre lørdagskveld enn meg! Nå skal 2 paracett inntas! Skål! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ute på tur
|
![]()
Du har min fulle sympati! Lå fra 22/12 til 3/1 med influensa og så en god forkjølelse, er endelig i orden nå her... i kveld har jeg feiret med en flaske spansk solbærsaft med høyt innhold av crianza-druer(sp?).
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hm, ciranza er ingen drue, men indikerer at vinen har vært lagret minst 2 år, hvor av minst 1 år på fat. Men det hjelper mot alt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|