![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Kanskje noen kan legge denne sticky, slik at vi ikke blander dette med Enoteca ?
|
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Sticky er en god ide. Gleder meg til dette julebordet, ja!
|
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Jeg er en av dem som planlegger en tur dit, har skrevet noen innlegg på den andre julebordtråden. Tenkte å spørre på nytt om hotell, hva skal skje og ev.om det er andre fra Norge som skal reise "ikke ID " dit.....
|
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Send en liten PM om hva du tenker, pris etc.
#5 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Opprinnelig skrevet i den første julebordtråden:
Jeg vet ikke hvilket prisnivå du tenker på, men jeg bodde på et veldig bra og sentralt lokalisert hotell i Seattle som heter Inn at the Market like ved Pike Place Market. Det kostet meg vel ca 1100-1200 kr/natt. Jeg har også bodd på Warwick Seattle som forsåvidt også ligger sentralt til, og fikk vel det hotellet til ca 800 kr/natt. Sistnevnte hotell er helt greit etter min erfaring, men ikke så mye mer (og jeg har sett at mange har vært svært misfornøyde med hotellet). jeg tror heller ikke jeg ville valgt Warwick om jeg skulle dra dit på nytt igjen. |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
1000 NOK natta er greit det, men hadde jo vært hyggelig å høre hva andre forumister tenker om hotell, sånn at det går an å bo på samma hotell.....Også må det jo være litt sånn sentralt, nær-baropplevelse osv.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hadde tenkt aa bo paa enten Westin eller W hotellet i SEA
|
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Er det fortsatt tredje helga i januar som er datoen?
|
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har corporate rate paa Westin (som er et av de beste hotellene i byen) paa 171 USD pr. natt
|
![]() |
![]() |
#11 |
Browncoat
|
![]()
Var i Seattle i april i år.
Bodde på Best Western Executive Inn rett ved Space Needle. Husker ikke helt hva det kostet, men det var mindre enn 1000 kr natta. Hotellet var et greit hotell, god seng, god service og sentralt i byen. Å komme seg rundt i Seattle var heller ikke noe problem da Monorail går fra området rundt Space Needle og inn til Westlake Center for $ 10 tror jeg. Kan gå hvis du vil det, det er ikke langt. Space Needle ligger 2 fotgjengerfelt unna eller et steinkast om du vil. Hvis du spør i resepsjonen så kan sikkert de finne ut hvilken busser som går hvor. Da jeg ikke hadde noe bil der borte måtte jeg da bruke buss når jeg skulle ut på tur til Everett og ned til Museum of Flight som ligger rett ved Boeing plant hvor 737en blir bygget. [puste ut] ![]() Link til hotellet Tok også buss inn til byen fra Sea-Tac, hadde ikke småsedler så jeg fikk reist inn gratis ![]()
#12 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
Er jeg den eneste som planlegger å reise over? Kanskje noen andre også skal reise , slik at vi kan samsnakkes om tid,fly,hotell osv. ? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Om man skal tro på det man leser på tripadvisor.com, noe som ikke alltid er like fornuftig, så får Westin en del pepper fra enkelte. Dette går på slitne rom osv. Jeg antar at man kan være både heldig og uheldig med rommet man får. Når jeg sjekker tripadvisor så har jeg av og til lurt på hva folk forventer, fordi min egen erfaring med et gitt hotell har vært bra. Så har jeg kommet en annen gang og fått et rævva rom og enkelt kunne satt meg inn i hvorfor noen kunne finne på å kritisere hotellet. Inn at the Market tror jeg ligger rundt samme nivå som Westin corporate rate i 3. helgen i januar - jeg anbefaler det helhjertet (riktignok bare basert på to opphold).
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hadde vært morro å bli med på denne turen folkes, men jeg kan ikke si ja eller nei på nåværende tidspunkt!
To på jobben går i permisjon fra 1. januar så jeg vet ikke hvordan skiftplanen vil bli seende ut enda! Ser for meg litt mer jobb enn normalt, men ikke verre enn at man kunne kommet unna en langhelg med litt planlegging! Følger derfor denne tråden nøye og får komme som en etterslenger om det lar seg gjøre! Egil
#16 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
#17 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann!
Som nevnt saa foelger vi opp suksessen fra i fjor. Greit om vi blir et sted nede i Downtown da det er litt lettere aa komme seg rundt. Som ogsaa nevnt saa boer vi vel planlegge middagen litt bedre denne gangen siden det ser ut som vi blir flere. dc-8-63, jeg kommer en rask tur opp til SEA i morgen. Jeg har et moete med Boeing paa Tirsdag og blir fram til Onsdag og faar du/jeg tid kan vi proeve aa moetes aa snakke litt om dette? Dag Last edited by Dag Johnsen; 04-11-2007 at 20:40. |
![]() |
![]() |
#19 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Hei Dag
God idee, det er lett for meg aa moetes Downtown anytime baade Mandag / Tirsdag...email fedvards@fhcrc.org Cell Phone 206 992 1726 (ogsaa sms) Mvh Finn Erik |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Eg følger med på det som skjer i tråden og e-postene. Har lyst å reise så om Speedbird skal vil nok æ også
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Zico77's julebord i Seattle | zico77 | TripReports | 20 | 09-02-2011 16:45 |
Julebord Seattle - Gruppebilde | LN-MOW | Bilder & foto | 14 | 02-02-2010 11:15 |
Scanair-julebord i Seattle | dc-8-63 | Flyforum | 204 | 26-01-2009 21:52 |
Julebord - Seattle '08 | LN-MOW | TripReports | 13 | 05-02-2008 17:50 |
The Julebord (Seattle) | dc-8-63 | Flyforum | 52 | 23-01-2008 22:09 |