![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I skrivende stund er Nissen paa Barbados etter aa ha satt sitt foerste strandhugg her i Nord-Amerika i Nova Scotia. Det var nok til at guttungen (frivillig) stupte i seng etter at vi var ferdig med aa sette ut melk, kaker og epler til Nissen og reinsdyrene.
Saa naa sitter Far her og koser seg med sent innkjoept julekonjakk (Remy) og venter paa klarsignal til aa hente inn sykkelen som staar gjemt hos naboen. NRK Nattradio og PILS er en fin 'kompanjong' som nok vil hoeres enda bedre med BOSE-oereproppene jeg mistenker ligger under treet ... ![]() 5 varmegrader, lettskyet, kanonstor maane ... gode landingsforhold for Rudolf i aar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen, julaften er over og julefreden har senket seg her på Beitostølen.
Ha en fantastisk høytid ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen! Kom i mål denne julen og
![]() ![]() I dag blir det en rolig dag, uten noen spesielle planer, bare være hjemme og slenge på sofaen ![]() Ha en fin dag folkens ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Fortsatt hyggelig å være i Stavanger... Mye mat, mye drikke og litt trening. Har vært ute i noen timer nå - så da er sprudlevannet i glasset ved siden av meg fortjent! Ha en bedre førstedag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra barteland. Julaften er over og nå begynner ferien. Sitter med en juleøl og slapper bare av. Har vært ute å luftet vingene ute i marka, for deretter å komme hjem fyre opp i peisen og se klassiske CL-kamper med Rosenborg. Blir ikke bedre en det....
Fortsatt God Jul til alle |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God jul til dere alle. Litt trett og sliten etter i går, men god og mett etter ribbe, pinnekjøtt, medisterkaker, pølser og det som var på gårsdagens meny
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God jul fra Oslo. Rimelig stappmett etter en julebrunch. Nå blir det å skrive en jobbsøknad før resten av kvelden skal tilbringes på sofaen....trolig med en øl eller to
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Nissen passerte Atlanta klokken 22.15 EST iflg NORAD og satte igjen en sykkel til guttungen - noe han hysterish happy informerte meg om klokken 02.10 ..
Selv fikk jeg som ventet BOSE oereplugger - meget bra! .. og naa er det regn og nitrist utenfor, mne her inne er det varmt og koselig. Jeg har faatt meg kaffe og guttungen bygger Lego vikingskip. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God jul fra Oslo. Kl. er nå 17 og familieselskap står for tur. Digg med jul, mye god mat, mye søvn og gaver.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jo, takk... men hva er egentlig ferie?
: Her har man jobbet både julaften og idag, og vel hjemme så kom snøstormen utenfor vinduet. Nok en kveld med ribbe og medister er unnagjort nå skal det slafes og ventes på at Kevin Mcallister ender opp i New York klokken 21.30! Imorgen er det sammenkomst med familie og 3 retters! ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen spåmenn - SAS i morgen (12.10.2012) | Tjab | Register- og ATC-Forum | 4 | 12-10-2012 11:07 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God første Juledags morgen! | FBU 4EVER | Flyforum | 19 | 25-12-2010 22:55 |