![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Location: World
Posts: 661
|
![]()
http://www.shannonairportenthusiasts.net/photos/displayimage.php?album=lastup&cat=-1&pos=4
Kanske man kan gissa till vem den ska! Eller kanske bara paint test! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Location: ENBR / BGO
Posts: 2,430
|
![]()
Har bilde i køen på airpics.com som viser denne i dette paint skjemaet på OSL.
Har skrevet i en tidligere tråd at denne skulle til Blå1. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jul 2006
Location: Stavanger
Posts: 9,961
|
![]()
Fant dette bildet på samme side.
Og her er mitt. Er ikke samme bildet, men jeg ble usikker selv i 10 sek, helt til jeg så forskjellen. ![]()
__________________
Mine bilder på Airliners |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,287
|
![]()
Och fortfarande ingenting i SAS-datan om ferry till SNN ? Senaste uppgiften jag såg där var testflight i Oslo 27 september.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Location: ENBR / BGO
Posts: 2,430
|
![]()
DMF er tauet til BU hangaran sørvest på OSL i dag.
Skal stå lagret til 20 November før overlevering til Blå1, hvis den ikke står på seg for mye snag da.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]() Quote:
Edit: Omformulering
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Location: ENBR / BGO
Posts: 2,430
|
![]()
Den har vel stått i BU hangaren ihvertfall siden september 2006.
Vi påbegynte en storsjekk tidligere i vår, og har hatt jevnt kjør på flyet frem til testflight og lakkering for en måneds tid siden. I tillegg til denne, står også søsterskipet i BU hangaren nå. Begge to sto med Neckermann Reisen lakkering, og den ene har fortsatt dette skjemaet. Jeg - tror - at denne snart skal taes ut for storsjekk, samt lakkering og levering til Blå1. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]() Quote:
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Location: ENBR / BGO
Posts: 2,430
|
![]()
Snag har vi på alle fly, har aldri noen gang hatt inne ett fly som er helt uten snag.
Såklart er det variasjon i hvor mye det er (som gjerne er påvirket av flyets bruk, om det har flydd opp og ned på vestlandskysten, eller Oslo - Alicante hele livet). Fly har selvsagt ikke godt av å stå lagret, da samler det seg fukt og sig i flyet, og det står på seg snag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,287
|
![]() Quote:
Ingen som vet när den flögs till SNN ? Från ARN eller OSL ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,287
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Location: ENBR / BGO
Posts: 2,430
|
![]() Quote:
Han som var flightmech er på samme skift som meg, og vi begge er på jobb i kveld - jeg er vel egentlig ferdig på jobb (akkurat fixet recline funksjon på 20A på LN-TUF) nå, så vet ikke om jeg treffer han nå, men vi begge skal jobbe i morgen, så jeg kan sikkert finne utav det. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 951
|
![]()
Her ER svaret :
SK9179 []09OCT07[] [ UTC M90 NRD9905 SEDMF STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA 09OCT SNN OSL 1300 1530 1245 1245 1454 150 :wink |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,287
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 951
|
![]()
Gikk til SNN så haer :
SK9105 []02OCT07[] [ UTC M90 9901 SEDMF STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA 02OCT OSL SNN 0700 0930 0755 0809 1013 1017 AT - ATFM DUE TO ATC EN-ROUTE DEMAND/CAPACITY SI TECH FERRY OSLSNN FOR PAINT |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,287
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 951
|
![]()
Nei, kun Nordic Version, se litt lenger opp og du finner SK9179
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,287
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,660
|
![]()
hva flytype og selskap er det snakk om ? for når eg trykte på linken så dukker det opp en DC8-71 ?
__________________
01.7.12 OSL-SVG DY544 B737 29.8.12 SVG-FRA LH875 B737-500 29.8.12 FRA-VIE LH1242 A320 01.9.12 VIE-FRA LH1243 B737-300 01.9.12 FRA-SVG LH878 CRJ700 07.9.12 SVG-OSL DY B738 09.9.12 OSL-SVG DY B733(?) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
MD93 / SE-DMF | LN-HAT | Flyforum | 7 | 19-06-2005 11:34 |