![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg ønsker å endre en eurobonusreise slik at antall reisende reduseres i forhold til opprinnelig bestilling. Dette lar seg tilsynelatende ikke gjøre fra SAS sine websider, så eurobonus helpdesk ser ut til å være løsningen. Er det noen som helst mulighet for å gjøre denne endringen uten å måtte betale servicegebyret på 250,-? Jeg er gullmedlem i Eurobonus, men vet ikke om det hjelper noe i denne sammenhengen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Er billettene utstedt? Om så vet jeg ikke, men om de ikke er det er det en meget enkel operasjon å fjerne noen fra en bestilling. Tror neppe de tar noe betalt for det. Men er det ikke bedre å ringe dem å spørre dem direkte om det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Billettene er utstedt, men i følge hjemmesiden kan de endres helt fram til utreise. Jeg ringte før jeg postet, men hadde håpet at damen jeg snakket med hadde feil vedrørende gebyret - nåja, 250,- er ikke all verden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Avbestille Eurobonus reise med *A? | TommyL | Reiseforum | 2 | 21-09-2013 20:18 |
Endring av EuroBonus reise - change fee? | chrisljo | Reiseforum | 1 | 01-07-2013 23:24 |
Kraftig økning i antall SAS EuroBonus Gold-medlemmer | FlightDeck | Reiseforum | 18 | 18-02-2013 01:22 |
Billigste reise i Business class for å oppnå Eurobonus Gold? | chaglen | Reiseforum | 9 | 02-08-2011 21:53 |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |