![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg har aldri bestilt noe fra Eurobonus, men det har han her prøvd seg på og det fristet visst ikke til gjentakelse...
http://www.espen.com/norskblogg/arch...11/sasweb.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Jeg har aldri hatt noe problem..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Jeg drev og sjekket dette tilbudet til USA for 15.000 poeng og kan kjenne meg igjen i beskrivelsen av et brukergrensesnitt mer eller mindre på syre, ja...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg har aldri klart å booke en bonusbillett hos SAS via nettsidene, selv med gjentatte forsøk og en rekke endringer i ut- og hjemreisedato. Jeg får "alltid" opp feilmeldingen om at det ikke er ledige plasser på hjem- og/eller utreise uten noen nærmere spesifisering av hvilke flighter/legs som skaper problemer. De poengene jeg har spart opp har enten forsvunnet eller blitt brukt til oppgradering. De få tilfellene hvor jeg har brukt bonusbilletter så har jeg måttet ringt til SAS. Det hadde kanskje vært kjekt om man fikk opp beskjed om hvilke flighter som var utilgjengelige. Det er også mulig at det er et ekstra problem siden jeg reiser fra TOS. Uansett, bookingmotoren for eurobonusbilletter er så dårlig at jeg sjelden gidder å forsøke nå (selv om jeg, i likhet med gustavf, forsøkte å booke tur til Seattle i februar til 15.000 poeng. Jeg fant ikke en eneste ledig dag for ut- eller hjemreise, og jeg sjekket bortimot med en gang melding om dette tilbudet ble lagt ut her).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Aldri en SAS-bestilling uten beskjeden Error type -140000 has occurred. Please try again later... Det er jo litt av sjarmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus 3.0 | vbirk | Reiseforum | 760 | 19-04-2025 16:43 |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |
Eurobonus | S. Holberg | Reiseforum | 33 | 20-09-2009 13:19 |
EuroBonus | SQ 777 | Flyforum | 2 | 13-01-2007 09:11 |
Eurobonus | storg | Flyforum | 3 | 07-10-2005 12:43 |