![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Siden det er den Lille Italienerinnens bursdag var man tidlig ute for å skaffe noe munngodt fra Blackbird Bakery. På vei inn møtte jeg denne hyggelige fyren:
[IMG] ![]() Om du ikke møtte en gris på vei til bakeriet bør du sterkt vurdere å flytte til en hyggeligere øy, at jeg også fikk «jagerfly» eskorte langs High School Road av en solid ørn (Codeshare med Eagles leverer) Eller god fredag, vi sitter å pakker hjemmekontoret for en uke med Strand Kontor, Hanalei Bay - sand er mye bedre enn sne (snø for de radikalle!).
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God kveld fra andre siden av Usa. Det er mange former for eksotiske dyr her også, blant annet norske jenter som skal shoppe. Tror de har fått unna litt nå, antagelig til noen prosenter mer enn samme vare koster i Norge. Har også fått sett frihetsgudinnen fra innsiden, og sett ut av kronen. Det er blant de ting en bare trenger gjøre en gang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag fra Ris. Her skal det fyres i peisen og heldigvis ramlet det litt fersk marsipan fra Nidar (heter ikke lenger påskemarsipan) i handlekurven i går…så da er frokosten sikret. Selv om man er gressenkemann så skal nok gutta på Sjømaten på Vinderen sørge for middagen her i kveld. Nyt ukens beste dag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Ufyselig vær her i dag med regn og noe sludd i luften. Slik skal det visst holde på hele dagen. Ikke noe store planer for dagen bortsett fra litt undervisningsplanlegging til timene jeg skal ha neste uke. Ønsker alle en fin fin helg.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra bakken. Litt uggen etter gårsdagen middag ble avbrutt. En en natts søvn tok brodden av det verste. Begynner med minstemann i dag. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra Senatorn i Frankfurt. En helt ellevillt bra tur er over.
Noen skjær i sjøen var det. Avis som ikke greide å levere Suburban eller annen GM, men kun en ford i samme størrelse. Noen jævlig dårlige hoteller. United. Møkkaselskap. En befrielse å ramle inn hos lufthansa på IAD å få noe assistanse. SSSS på boardinkort var null stress, en fyr som så på passet og så på meg i MUC. Men ellers sjukt mange hyggelige amerikanere, en utrolig, og knapt nok uten sidestykke tilgang hos ett av NASCAR teamene krydret med fremtidige muligheter for enda mer morro gjorde dette til en krem tur ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen. Her er peis, kaffe og sardiner godt i gang og et lengre kundemøte på Teams er unnagjort.
Denne flytrappen hadde gått i stykker i går så vi satt vel 30-40 minutter i flyet etter landing og var hjemme så man rakk 30 minutter med familien som skulle fra ett fjell til et annet. Arving #2 kommer hjem i kveld så da går man ikke alene rundt her. Pokker for en herlig Florida tur.. Som vanlig null jet-lag og faktisk 1 kilo ned i velt. Det at de ikke har noe godt potetgull og at Miller Liten er så Grete Rhoede hjelper mye ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Jau... fra Lillestrøm. Dagen startet med 2 timers befaring sammen med en som har fagbrev i fukt. "Du bare legger opp et 300 rør og ei millimeter pumpe med en bryter her og...".
Vi tar 2 av den med vinpakke, tenkte jeg. Så sitter jeg her og venter på elektriker som skal montere den forbaska billaderen. Men det eneste jeg vil er å komme meg til helsike ut til slakteren eller ihvertfall en eller annen plass å kjøpe meg noe ultraprosesert (forbaska s-er, fordel dere) kjøtt-aktig groms jeg kan varme opp og stappe på en brødskive. GROOOOOOMPF Heldigvis jobbet jeg til kl 23 i går så jeg kan jeg med god samvittighet ta det litt kuli i dag. Ha en bedre og mer matfull start på dagen.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Jeg vil ha egg også. MAKAN
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Ja, også er jeg faktisk BEST OGSÅ!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er det ikke elefanten som er det?
Grompfete fredag herfra også. Er på ingen måte arbeidsledig, men denne uka har det vært nesten litt for mye av det gode. Med et par saker der man blir sittende som mellommann mellom kunde i Norge og innfortollingspartner i Sverige og tror man gir et riktig svar til kunden, men så var det ikke sånn allikevel, også.. også.. også.... makan! Snart hælj, og det skal bli digg! Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Nei, han er fjerdebest med bonus og tilløp uten fart.
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. g’morgen fra vestsørøst .. Her har natten brakt nedbør akkompanert av lys og lyd. Men tror det er over .. Valpen vil i skauen, så satser på det.
Ingen griser rundt her, men hanegal, esler og rådyr. Sistnevnte står gjerne og glaner dumt på oss på noen meters avstand når vi tusler langs stien vår. Satser på å starte arbeidsdagen før skjemaet så jeg kan avslutte den like tidlig. Det blir ekstrabest det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Hvordan definerer man "å glane dumt"? At rådyr stirrer på bevegelser er vel ikke helt uvanlig i og med at evolusjonen har skapt de vár for rovdyr = var på bevegelser, for å overleve... Ad trådstarter: Bainbridge var tema/åsted for en true crime podcast jeg hørte her forleden. Måtte humre litt når de beskrev øya som så utrolig koselig og spesiell og i det hele tatt - det passet bare så utrolig inn i de beskrivelsene jeg har lest fra Finn-Erik i gm-trådene ![]() Her har jeg akkurat fått beskjed om at jeg får lov til å bli kapteins-frue (kaptein-frue? ehh... norsk genetiv s eller ikke?) i Mars. Det hadde jeg ikke trodd jeg skulle bli, da kapteinsplassene på tyske forskningsskip er like vanskelig å komme til som enkelte professorats-plasser. Gamlingene må liksom bli selvdau for at man skal komme til.
![]() |
![]() |
#15 | ||
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() Quote:
Vashon Island er vel nå kanskje mer som Bainbridge var for 20-30 år siden ... eller hva, Finn Erik? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Jåttå,
Her har en travel arbeidsdag kommet til ende. Det er tid for å stenge "jukeboxen" og ta helg. Det er vinterferie neste uke her over i sørvest og om været skikker seg satser vi på noen dager oppe i Sirdalen. Men , starter helgen som vanlig på Flymuseet i morgen med flytting av jagerfly fra gamle hangaren og inn i den nye utstillingshallen som nå er ferdig for å ta i mot de flyene som skal være der. Ha en fin helg |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Uuuuhoo hoo eller god fredag… | dc-8-63 | Flyforum | 19 | 16-06-2023 22:31 |
It’s Miller Time - eller God Fredag | dc-8-63 | Flyforum | 27 | 18-07-2020 09:37 |
Wide angles. Gotta love wide angles! | atck | Bilder & foto | 7 | 22-08-2008 22:47 |
You gotta love it | OMW | Flyforum | 7 | 03-10-2004 09:11 |