![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
http://www.na24.no/politikk/article1441820.ece
Tidligere forsvarstopp mener at JAS Gripen er både dyrt og dårlig. Samtidig er han klar på at Eurofighter egner seg best for norske forhold, selv om vedlikeholdskostnaden på JSF antakelig blir vesentlig lavere. Som han beskriver: JSF er bedre egnet til å bombe Bagdad enn til å overvåke luftrommet i nordområdene Det er mange interessante tanker i artikkelen og det trekkes frem på en veldig god måte at dette er komplekse greier.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Forsvarskommisjonen hadde noen interessante kommentarer om at Forsvaret i noen grad kjøpte unødvendig dyrt "prestisjeutstyr" i forhold til behovet,,,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Men det er jo åpenbart noen som mener at å Bombe Bagdad er akkurat det RNoAF skal drive med i fremtiden....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Jeg sitter med en liten følelse av at noen i Eurofighter sin salgsorganisasjon har hatt en finger med i spillet her. Når en "tidligere flaggkommandør" uttaler seg ensidig positivt om et alternativ, så mistenker jeg at "salgskonsulent hos X" er en riktigere tittel. Det behøver jo ikke stemme i dette tilfellet, men jeg er ihvertfall litt skeptisk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Elendig kundehåndtering av Norwegian | MartinL | Flyforum | 28 | 03-10-2008 18:45 |
Elendig resultat fra Continental | LN-TIB | Flyforum | 1 | 17-07-2008 17:40 |
Elendig bagasjeoppfølging av BA | Farmer | Flyforum | 19 | 24-05-2008 17:58 |