![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mørk hovedstad... Nå er det kaffe og aviser før det blir trening. Så blir det en liten harrytur for å hjelpe en kamerat som snart fyller 40 med å fylle opp barskapet etc. Ha en bedre lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
I går kom snøen på nordvestlandet, idag reiser eg til Angola med 5 veker sol og varme!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Da er frokosten unnagjort og nå blir det en tur til Bil07 på Lillestrøm. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Så er man tilbake fra en herlig tur til Barolo i Piemonte, Italia. Helt topp med masse god vin og mat.
![]() I dag er det utpakking og rydding på programmet. Kanskje noe klesvask før en tur ut i det fine været for å gå av seg den kiloen som fulgte med på flyet hjem. Den var ikke der på veien ned. Nemlig! En (noe partisk) trip report følger fra flyturen ned og opp når jeg får tid. Ha en fin dag!
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Er det ikke det vi kaller overvekt ![]() I dag er det faktisk ok vær, dvs at det ikke regner, og faktisk kan vi se sola og i dag! ![]() Ingen spesielle planer på tapetet, bortsett fra et barneselskap i dag. ha en fin dag folkens!
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra winter wonderland aka Trondheim.
Nå er eksamensperioden i full gang, og den neste måneden blir hovedsakelig tilbrakt på skolen^^ Da er selvfølgelig forumet en flott måte å koble av på når det ikke regnes avviksanalyser o.l. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra Alpharetta. Kom hjem i gaar kveld etter en lang busstur fra Lisboa. Tripreport foelger.
Er hjemme alene til soendag kveld. Noet ensomheten paa terrassen etter aa ha pakket ut med en konjakk og en god kubaner jeg kjoepte paa CDG med Herreavdelingen i bakgrunnen. Deilig ... Dagen skal benyttes til .. ingenting! Kanskje litt klesvask .. kanskje en tur til Borders (bokhandel med kaffebar) .. kanskje en smaaoel paa den lokale irske pub'en .. definitivt Liverpool-Fulham .. og definitivt en tur i badekaret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Her skal det inntas TACO's, og lade opp til morgensdagens knusing av FKH!!
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ahhhhhh endelig får jeg postet igjen!
![]() Noe låste profilen min under/etter oppdatering av min profil på forumet i går! Har slitt med abstinenser noen timer nå, men nu gaar alt saa meget bedre ![]() Har frihelg og har brukt dagen til en liten bytur før fotball på tv tok overhånd! Er snart klar for en aldri så liten avtale med med en god venn av meg! Herr Gabrielsen, Bache er her snart så tar vi kvelden som den kommer ![]() E!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Riktig god ettermiddag. Da er vi vel tilbake i leiligheten etter en lang da med både avslappende og mer slitsomme aktiviteter. Startet dagen med frokost nede på stranda. Der er det full restaurantvirksomhet, og det er bare å bestille det som ønskes. Deretter ble jeg jaget til en kilometer svømmetur av samme årsaker som FBU 4 EVER. Sånn er det å ha med en kroppsfiksert konemor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra Tromsø, mørkets øy
![]() Her har dagen gått med til litt handling av juleklær, nå er det bare å være hjemme å lufte et par gode Primitivo, hhv. 2004 og 2005. Så blir det å lage litt deilig pasta og vente på besøket ![]() Ha en fortreffelig dag/kveld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God eftermiddag fra Gamle Osl. Aass Bayer i glasset. Senere stekes biff på grillpanna. Til dette en enkel Bordeaux som jeg er litt skeptisk til... Sistnevnte er vunnet på quiz der jeg briljerte med mine kunnskaper om at de nye flyene fra hhv Airbus og Boeing hadde navnene A380 og Dreamliner/787
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God lørdagskveld fra Fagerborg! Jeg har flyttet, og her derfor vært offline en stund, men nå begynner ting å falle på plass. I dag ble spisestuen tapetsert, og i morgen står stuen for tur. Deretter er det bare å male, legge gulv, lister osv. osv.
Ellers legger jeg merke til at det har skjedd store ting på forumet den siste tiden, mest urovekkende er det å se at både CK og EB er medlemmer av ScanFlyer Mile High Club!!! Noe du vil fortelle CK? ![]()
![]() |
#14 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God loerdag ettermiddag fra veldig vest.
Her faller planene paa plass for Novembers tur soerover, skal nok faa litt paa plass i Trip Forumet i loepet av ettermiddagen.....ellers er det en nydelig hoestdag...startet med en Latte paa Blackbird....gikk en lang tur nede i havnen med vaar lille Beagle....plukket med oss noen tur guides fra Reisebok handlen.....og kan begynne aa glede oss til neste Soendag....vel neste mandag...Soendagen vil bli tilbrakt i diverse Boeing Produkter 757/767 ser det ut ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 11-04-2010 05:24 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 13-01-2008 00:54 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 26-08-2006 12:54 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 29-04-2006 18:16 |