![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: May 2006
Location: Gamlebyen, Oslo
Posts: 7,512
|
![]()
http://www.orapp.no/naringsliv/20071...er_tapsanslag/
Dette er originalen: http://e24.no/boers-og-finans/article2089303.ece Last edited by AirbusTrond; 07-11-2007 at 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2005
Posts: 317
|
![]()
Den opprinnelige artikkelen fra e24 er ikke særlig nyansert. Det snakkes om "havariene", som om alle hadde samme årsak!!!! De 2 første havariene er feil fra Bombardier. De kan ikke lastes SAS uansett hvordan du snur og vender på det. Det siste havariet i København derimot, er mer tvilsomt. Havarirapporten får vise hvordan det hele henger sammmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS dobler på Bergen-Alicante | FlightDeck | Flyforum | 1 | 26-02-2011 01:36 |
Denne flytypen tok SAS ut men andre selskap flyr fortsatt med SAS sine Dash 8-Q400 | Twin Otter | Flyforum | 5 | 25-03-2010 11:36 |
SAS dobler tsunami-støtte | sail4fun | Flyforum | 1 | 07-01-2005 15:39 |
Her er marerittet mitt i natt: | Concorde | Flyforum | 17 | 29-11-2004 10:00 |
SAS DHC-8-402Q Dash 8... | LTH | Flyforum | 4 | 25-11-2004 23:23 |