![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad mandag og ny uke fra Asker. Her er det noen få blå grader ogmørkt som i den berømte sekken. Nytt forumsoftware er på plass, og dette ser unektelig bra ut. Jeg gleder meg til å bli kjent med en masse nye featuressom PH-NDR & Co har lovet. Stor takk til "Teknisk Avdeling" som har stått på og gjort migrasjonen mulig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Betongsøyla....Første av 3 nattevakter er snart over, og gleder meg til å vende hjem til dyna....
Her oppe er det 5 kalde blå, og HELDIGVIS satte man da på dieselvarmeren før man parkerte bilen i går kveld.... Ellers ser det "nye" forumet bra ut så langt, jeg KUNN dog tenkt meg litt MINDRE skrift jeg da, men ellers ser alt bra ut! Gratulerer til dere som har stått på med dette! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen... En del møter ute av kontoret på morgenkvisten før det blir noen interne møter på ettermiddagen. Trening skal det også bli tid til og i kveld er det Berlinerpoplene på NRK1... Ha en bedre start på uken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Berlinerpoplene er forresten Kongeserie!
![]()
![]() |
#5 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
Tidlig start for å få mye i boks i dag. Forslaget er observert og skal høre med fargestift-avdelingen seinere i dag. ![]() Ellers, bare papirer, møter og mer papirer i dag. -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra MJF!
Hele 4 varme i dag, og jeg som satte på motor/kupévarmer i gårkveld... ![]() Første arbeidsøkt er snart unnagjort og nå venter fellesfrokost. . .
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Gooood morgen folkens.
Vårt nye hjem ser ut til å fungere utmerket, takk til alle som har stått på. Her i Tromsø er det vind og surt. Godt å jobbe inne... ![]() Idag kommer fotograf for å fotografere bilder i kåken som snart skal selges, det blir nok bra. Ha en strålende dag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger og.
En smule kaldt i dag, men man skal vel ikke klage så lenge det ikke regner? Blir en hektisk dag i dag (kan det se ut som), men vi får bare ta det som det kommer.... Kaffekopp nr 2 står på pulten, så vi våkner vel snart Ha en strålende dag i vårt nye "hjem" ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen. Tilbake i byen etter Valdrestur i helgen. Ny hektisk dag på trappene, hvilket betyr at tiden går og alt det der....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fire og en halv rød på Nærsnes i morgentimene. Koffertene er pakket og nå er det snart avreise til OSL, til MXP, til Piemonte og Barolo. Wining and dining helt til freddan! Med 5 besøk hos gode vinprodusenter innimellom. Og hvite trøfler (kilopris ca. 20 000 kroner) en gang i blant. Årets høydepunkt!
![]() Eneste skår i gleden er at man reiser med gris frem og tilbake. ![]()
![]() |
#12 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra KRS forresten! Jeg vil begynne uka med en advarsel: Den som våger å trekke fotball inn i dette flyforumet fra nå av, vil uten nåde bli rapportert direkte til moderatorene! Jeg håper de vil utstenge den aktuelle tølper for en anseelig mengde tid!! Ellers har det vært lite søvn i helgen med syke barn som ikke vil sove! På jobben er det i allefall fred å få! Gleder meg til ukens 2dagers tur til Tallinn. Der har jeg ikke vært før. Skal bo på Tallink conference & Spa hotell. Apropos Spa hotell... Må man ha med sin egen spade?? BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Lettskyet med endel vind idag. Snart på tide å komme seg på skolen å stupe ned i bøkene. Trening står også på programmet idag. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]() Her oppe i nord så er man godt i gang med friuka si, hvitt er det på bakken også. Kan se ut som at det blir en tur til Bil-messa som holdes på Lillestrøm på onsdagen ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo, jeg har klart å dra meg ut av senga. Huff så lat man er når man har standby
![]() Ellers så får jeg vel prøve å komme meg ut en tur. Ha en fantastisk flott dag ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Tananger/Forus,
Da har vi kommet godt i gang med ukas første arbeidsdag. Noe grått her over i sørvest idag. Uka ser ut til å bli rimelig travel. Denne og neste måned er blant årets mest travle måneder kombinert jobb og privat. Turen over fjellet til OSL blir seint imorgen med SK4048. Onsdag blir tur til CPH for møte fra OSL. Ha en fin dag og god uke alle. Forumets nye ansikt ser bra ut , takk til dere som har brukt fritiden på dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Hafrsfjord..
en våt amerikansk besøk på sola idag ... ta en tur til bildeseksjonen og ta en titt på bildene.. ![]()
![]() |
#18 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() Det var vel foroevrig VG som hadde en artikkel i gaar om at Start burde ta laerdom av hva Stabaek gjorde da de rykket ned. Og vi ser jo hvordan de klarte aa snu skuta rundt. God morgen fra Lisboa hvor solen skinner fra klar himmel! Dagen gaar til forberedelser av brukerkonferansen - imidlertid faar ikke jeg overta mitt konferanserom foer i morgen kveld, saa tiden kommer til aa gaa mest til aa hjelpe andre. Problemer med VPN'en her nede .. lurer paa om hotellets nettverk er synderen .. det er ganske saa ustabilt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen. Litt kaldt i stua pga defekt panelovn. Men oppholdet bliri kort, da jobben venter fra kl 15.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hjemme ifra OSL, på'n 04:30 så nå er det godt å sette på seg litt løsere klær å ta det piano. Satt på Gate44 i endel timer idag da -MRF'en til Sterling fikk "slat disagree" -warning under landing.. resultat? 2t 25min delay ![]() Nå kommer regnet fra Sør.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-12-2009 22:51 |
Glad mandag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 24 | 04-03-2008 10:39 |
Glad mandag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 03-12-2007 16:46 |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 13 | 30-07-2007 15:24 |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 14 | 14-11-2005 16:37 |