![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag - og fri fra jobb - men med fullt program. Skal flytte litt inventar fra hytta i Valdres til hytta på Tjøme - så det blir vel nok "arbeid" alikevel. Håper at det ikke har kommet sne på fjellet ennå... Ha en bedre tirsdag..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ny dag som startar med att "lille blonde kjæreste" lämnas på stationen innan jag åker till arbetet för ännu en full dag med MS Power Point (så är det med ny avdelning).
Kvällen markerar starten på min 2x weekly träning i poolen. Har hittat en träningskamrat vilket gör saker och ting lite lättare. Vädermässigt ser det ut att bli ännu en grå dag i huvudstaden. Ha en god tisdag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen god morgen!
![]() Sitter på STS Line kontoret på OSL, og slapper av med dagens første kaffe. Ikke noen snag til nå - men det begynner vel snart å skje litt. ![]() Ha en trivelig dag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Idag er det skolearbeid som står på planen og en klesvask hadde heller ikke vært så dumt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
I dag blir det iallefall en stille dag! Har glemt telefonen!
![]() Et møte i dag, og det vanlige utenom.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ikke en eneste sky på himmelen her på Nærsnes, men fra balkongen ser jeg det ligger tåke innerst i Oslofjorden, dvs. langt unna meg!
Det blir litt høytrykkspyling av innkjørselen idag, mye løv og furunål som skal vekk før de "blå" setter inn. Kun 2 små røde idag. Litt barking i skråningen må til ser det ut som. Så skal det støvsuges og gulv vaskes. Og innimellom skal det puttes litt mat i ansiktet! Ha en fin dag!
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
21 varme og 95% LF her i Alpharetta klokken 0530 ... Kom vinter .......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Her i Chicago er vinteren på vei. Kun 50F i dag. Brrr..
Ellers blir det ikke lyst før rundt kl 0700. Ha en fin dag alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Begynner saavidt aa lysne her ved veikrysset naa klokken 0758 ...
Ubermensch dundret i kabinen til Tacoma'en min i morges - passer bra til min sinnsstemning akkurat naa ... Men naa er kaffen klar .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Glad tirsdag fra Drammen! Renaulten står på verksted for registerremsskifte (dyyyyyrt, men Bilia Follo betaler pga en intern miss hos dem
![]() ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da nærmer dagen seg slutten her på OSL (for meg!), og det ble masse å gjøre!
Dagens høydepunkt var en stuer som glemte å bruke bypasspinne i nesestellet under tauing, og resultatet ble skifte av styreaktuator og at flyet fikk ett 8 timer lengre bakkeopphold enn planlagt.. ..ellers lurte 747'en fra Korean meg i dag! Jeg hadde lainet meg opp med linsa klar på toppen ved siden av de-icer plattformen i sørvest, flyet hadde blitt pushet med nesa mot sør - og jeg var sikker på at ett blinkskudd var på gang! Men nei! Den snudde 180*, og blinkskuddet røk - kjørte da bort ved siden av de-icer teltet i nordvest, og så mot mil-området, parkerte bilen ved taxebanen og hoppet opp på taket - trøbbelet da, var at jeg kun hadde med meg 18-70mm linsa, og den ble for langt borte.. ..ikke noe bra bilde av 747 i dag, nei.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Puh...hjemme igjen etter mange mil bak rattet - men det går unna i en Alfa. Ble utrolig mange telefonmøter i bilen så da fikk jeg beskjed fra sjefen at jeg alikevel ikke behøvde å ta en feriedag som planlagt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() ![]() Har et par smaksnotater liggende et sted. Watch this forum! ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 14-10-2009 09:36 |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 17 | 08-07-2009 03:52 |
Glad tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 20-03-2007 17:24 |
Glad tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 6 | 16-05-2006 11:40 |
Glad tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 1 | 18-01-2005 07:59 |