![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Dette er kanskje et teit spørsmål for de fleste av dere, men regner med noen kan svare da. ![]() Skal fly tur retur KRS-OSL til onsdag. Men jeg har ikke reist med fly på 3 år, og lurer litt på hvordan man gjør med sikkerhetskontrol og innsjekking nå til dags. Jeg flyr uten håndbagasje og med visakortet som billet. Noen som kan hjelpe og gi noen tips? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Regner med at du skal sjekke inn bagasje.
Det er i utgangspunktet ikke noen endringer de siste årene. Det eneste som er vesentlig forskjellig er denne litt underlige begrensningen i flytende stofer gjennom sikkerhetskontrollen og at du nå må ta PCen ut av håndbagasjen og sende den gjennom maskinen ved siden av bagen. Edit: Skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har hverken bagasje eller håndbagasje. Det jeg lurer på er at det står man kan sjekke inn ved gate. Men hvordan kommer man inn gjennom sikkerhetskontrollen uten boardingpass?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Du trenger ikke boardingpass når du skal reise innland.
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har aldri forstått vitsen med å fly mellom Krs. og Oslo. Ta heller bilen eller tog. Hvor lang tid bruker du fra hjemmet til du er på destinasjon i Oslo med fly ift å bruke tog eller bil ??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Har man prøvd det en gang, foretrekker man heller Aeroflots maskiner... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Det er bare å møte frem i gaten og dra kortet. Du kan eventuelt sjekke inn på internett på forhånd dersom du ikke allerede har fått tildelt et bra sete! Hvis du skal reise med morgenflyet, må du beregne noe tid til sikkerhetskontrollen på Kjevik da det kan være en del kø der på den tiden. Beregn å være på Kjevik ca 30 min før avgang. Det er også viktig å merke seg at man må ha sjekket inn baggasje senest 30 min før avgang. Ellers er det ingen bønn! (Hvis du skal ha med baggasje neste gang du reiser!) BF ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
'Miles for dummies' | ostis | Småprat | 4 | 10-12-2012 22:59 |
Dummies Guide To Aviation Law | catocontrol | Flyforum | 3 | 28-04-2007 22:32 |