![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,259
|
![]()
Gamle SE-RBF setter nå kursen mot India og ser etter litt arbeid og skjønnhetspleie i ZRH slik ut;
http://www.airliners.net/open.file/1269930/L/ Riktig så flott med andre ord. Mon tro om SE-RBG også skal til Air India etter endt arbeid for Kuwait? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Feb 2007
Location: Sverige/Norge
Posts: 2,221
|
![]()
Huff, fælt syn spør du meg - rett og slett tragisk at begge 332-maskinene forsvinner fra NVR. Det siste jeg hørte var at både RBF og RBG begge skulle til Air India, men ting forandrer seg raskt i denne bransjen..
__________________
Mvh: Blackhawk If it's a BOEING??, I'm NOT going!!... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]()
Da blir det kun A321 igjen i NVR's flåte. Snedig at de ikke klarer og utnytte disse flotte maskinene bedre og tjene penger på de.
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2004
Posts: 582
|
![]()
Ganske utrolig at de i det hele tatt klarer å drive økonomisk med bare 3 maskiner. Synd at selskapet slankes slik. Er det noen fremtidsplaner? Flere A321 eller kommer A330ene tilbake?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
I would rather have seen that machine flying with red fat engines and blue tail, bound for the airport of Oslo!
__________________
Lufta er for alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
Posts: 6,568
|
![]() Quote:
Man er heldige dersom man greier å gå i null på fly og tjene penger på taxfree salget ombord. Slik har det vært i mange år for charter selskapene. Dessuten bør man helst ha minimum 4 fly av denne størrelsen for at det skal bli en fornuftig forretning. Jeg kjenner ikke til noen selskaper som har greid å tjene penger på kun 2 fly av samme type. Hvis noen kjenner til dette er jeg interessert i å få kjenskap til dette. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2004
Posts: 582
|
![]()
Forresten; ifølge novairs nettsider skal de fly både Brasil, Thailand og Vietnam denne vinteren. Med hva?? Jeg vet at de skal fly til Goa med A321, med mellomlanding i Dubai. Skal de gjøre det samme til de andre destinasjonene også?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() Quote:
Rart at SAS ikke fikk kloa i disse maskinene |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,173
|
![]() Quote:
Og Goa via Baku...
__________________
Why fly? Simple. I'm not happy unless there's some room between me and the ground. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2007
Posts: 53
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Qwerty
Join Date: Sep 2004
Location: Stockholm
Posts: 1,486
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,259
|
![]()
Brasil er i hvert fall oppført med A321 med tech stop på LPA eller TFS, husker ikke hvilken av dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2004
Posts: 582
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Lillestrøm
Posts: 4,393
|
![]()
Novair fløy jo til Brasil i vinter med mellomlanding på LPA med sine A321...
Airbus 330. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2004
Posts: 582
|
![]() Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||||
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
Posts: 6,568
|
![]() Quote:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]() Quote:
Pressemelding fra MyTravels danske hjemmeside: Danske MyTravel-selskaber sætter ny overskudsrekord med 381 mio. kr. Bidrager med mere end halvdelen til rekordoverskud i MyTravel Northern Europe, der er Nordens største rejsekoncern med 1,5 millioner gæster årligt. De to danske MyTravel-selskaber, MyTravel Denmark, som består af rejsearrangørerne Spies, Ving, Tjæreborg, Skibby Rejser og MyTravel Tango, og MyTravel Airways, fortsætter de seneste tre års markante resultatfremgang. I dag kan de to selskaber således fremvise et resultat for regnskabsåret 2005/2006 på tilsammen 381 mio. kr. (mod 294 mio. kr. året før). MyTravel Denmark bidrager med 126 mio. kr. (102 mio. kr. året før), mens flyselskabets overskud er vokset fra 192 mio. kr. til 255 mio. kr. De danske selskaber står således for mere end halvdelen af det samlede resultat i det nordiske moderselskab, MyTravel Northern Europe. Overskuddet her blev på 851 mio. svenske kr. (svarende til 699 mio. danske kr.). Året før var resultatet på 796 mio. svenske kr. (svarende til 642 mio. danske kr.). MyTravel Airways, der har hovedkvarter i Dragør, transporterer årligt ca. en million nordiske feriegæster – heraf ca. 200.000 fra Danmark. For syvende gang i træk valgte de danske forbrugere i år selskabet til Danmarks bedste charterflyselskab. - Vi er medlem af en lille eksklusiv, europæisk klub af flyselskaber, der tjener penge på vores drift. Vores strategi er klar: vi koncentrerer os om charterflyvning og kaster os ikke ud i det blodige slag på lavprismarkedet. Kabinefaktoren hos os er på 95 pct., hvilket er verdens højeste. Det sikrer os ikke alene en god økonomi, men også en miljøvenlig trafik, hvor vi blot bruger 0,0265 liter brændstof pr. passagerkilometer, siger administrerende direktør i MyTravel Airways, Tom Clausen.
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,707
|
![]()
Fly en A321 helt til Brasil? Nei takk. Syns de kvitter seg med 330 som var fin med Novair farger.
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() Quote:
![]() Det forklarer nok hvorfor, ja. Takk for info |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 952
|
![]()
FLTNO PERIOD FREQ STC EQUIPMENT STD STA
NVR755 30OCT07 25MAR08 .2..... C 321 VNVR321B LPA0600 NAT1155 NVR756 06NOV07 25MAR08 .2..... C 321 VNVR321B NAT1255 LPA1845 199 seters version C27 Y172 De flyr også Recife fra LPA |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SunExpress kvitter seg med 757? | Glenn | Flyforum | 6 | 21-10-2010 20:10 |
FedEx kvitter seg med 14 fly | Martin | Flyforum | 1 | 21-04-2009 15:37 |
GOL kvitter seg med 20 737-700 | Blubird | Flyforum | 4 | 05-11-2006 00:36 |
SAS kvitter seg med piloter | CVR | Flyforum | 2 | 16-12-2005 16:54 |
Kvitter seg med mini-767`n | EB | Flyforum | 0 | 09-09-2005 18:03 |