![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,048
|
![]()
Hva er dagens status på SAS og WF sine Q400 maskiner? Jeg har forstått det slik at SAS vil få CRJ200/700 i erstatining, mens WF vil fortsette med Q400. Stemmer dette?
Og hva slakgs fly bruker WF og SAS på sine Q400 ruter nå? Har de nok kapasitet med sine egne, eller må de leie inn flere (har sett noen andre selskap operere for SAS bl.a.) Når skal WF igjen starte med Q400 evt? Dumme spørsmål? Klar over det ![]() Hilsen en-som-ikke-har-fulgt-så-nøye-med ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
,men forumet er fullt av (des)informasjon så det er bare å lete.
Vi har bla.a en her som påstår at WF får beskjed om Q400 om 2 dager (13.2) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyselskap som du har flydd, men som ikke lenger eksisterer ... | BraathensSafe1985 | Småprat | 65 | 11-02-2015 13:36 |
Ikke bare Fred Olsen som har problemer med gamle flyvertinner | LN-MOW | Småprat | 4 | 23-06-2011 17:13 |
Ikke bare Air France som har fly som trenger en vask | dc-8-63 | Flyforum | 16 | 05-05-2005 04:11 |
Ikke bare USAirways som har bagasjeproblemer .. | LN-MOW | Flyforum | 0 | 15-02-2005 18:21 |