![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Driver å planlegger litt reising nå i November og tenker å ikke fly ID innen USA da dette somregel er ett helvete and then some.
Så jeg har sett litt, og ettersom ************* har fått helt ok tilbakemeldinger der ute vurderer jeg å prøve disse. Men er det noen her som har erfaring med dem ?? EDIT: Jeg er så dum at det holder, her klarer jeg å skrive feil selskap.. *klaske hodet i veggen* Det selskapet jeg tenker på er JET BLUE
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jag har åkt med dem mellan Vaanta och Arlanda i business. Visserligen en kort flygning men inget särskilt att säga om. Ungefär som SAS på samma sträcka...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen som har erfaring med MyTrip? | Osl708 | Reiseforum | 0 | 04-03-2016 12:12 |
Noen som har erfaring med Cathay Pacific? | grindstein | Reiseforum | 12 | 19-01-2014 22:00 |
Noen som har erfaring med wideroe.no? | LN-RKF | Reiseforum | 10 | 17-09-2011 16:58 |
Noen som har erfaring med spotting på Gran Canaria lufthavn? | flyKSU | Flyforum | 21 | 23-10-2007 16:06 |
Noen som har erfaring med Sri Lankan Airlines? | tosfreight | Flyforum | 3 | 20-03-2005 02:38 |