![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Det ar dags att besoka hemlandet igen och tankte hora om nagon med erfarenhet har forslag pa foljande resrutt i Business Class till sa bra pris som mojligt.
Syd-Nrt (30 aug) Nrt-Got (3 sep) Got-Syd (11 sep) Ar inte helt enkelt da jag behover lagga in stopp i Tokyo. Bolag spelar inte sa stor roll da jag har Emerald status i Oneworld och Gold i Star Alliance Dock undviker jag garna SkyTeam. Stort tack pa forhand |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg har bekjente både i Melbourne og Perth.Utvandrede nordmenn.Flyr Jal eller ANA til NRT og SAS til CPH,derfra til OSL.De er meget fornøyd og kan ikke huske at de snakket om overnatting i NRT.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
Da jeg bodde i OZ så brukte jeg alltid Bestflights som reisebyråog de har alltid gode tilbud i businessfirst til Europa. Dog ikke alltid med *A eller emirates, men de kan være betydelig billigere enn flightcentre og de andre etablerte byråene. Aldri noe problem med biletter eller booking, og alltid hyggeig service på mail eller telefon. SK har jo og gode proser i mixed class. Y Oz-aisa, så C over til cpharn. Lykke til! LN-KMS |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ring SAS direkte i Sydney, da de har noen spesialpriser i Biz via Tokyo, hvor du får eco på Qantas og Biz på SAS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|