![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Legg merke til at jeg ikke skriver "spottere" i Bodø i tittelen på tråden her, for dette har absolutt ingenting med fly å gjøre.
Jeg har, (på vegne av min frue), et lite problem...., som jeg er overbevist om at lar seg løse...., men da er jeg avhengig av en habil fotograf i Bodø. Jepp..., jeg er i full gang med å utnytte forumet på scanair.no til noe helt privat, så om noen fatter interesse, kan vi ta resten på PM.... ![]() Før du sender PM, må du i allefall være en som enten bor i Bodø, eller en som kan dra inn til Bodø i løpet av en time eller to.... Andre trenger IKKE sende PM!). (Jeg spør ut fra en tanke om at vi hjelper hverandre hvis vi trenger det her inne).
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
He, he hva er det du og fruen din skal fotografere da? Med tanke på at innlegget er sendt natt til lørdag :-)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fruen driver et firma, som skal stå for salget av et bygg i Bodø. Hun trenger et eller to bilder av bygget for å sende til en potensiell kjøper....
Hva trodde du det var...? Og er tidspunktet for når jeg sitter ved pc'n viktig? Det kan jo tenkes jeg jobber skift/turnus... ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Håhå, den forklaringa må du nok lengre ut på landet med ja :-D
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Så da kan jeg se langt etter å få hjelp til noe da...., bare fordi man tror det har noe med "koffert" å gjøre....?
Får vel se om man finner en annen måte å løse dette på da..... ![]() (For de som evt. har sjansen, trenger jeg bildet av bygget sendt på mail til senest mandag morgen. Hvilket bygg det er kan vi ta på PM).
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Bodø folk - kan vel hjelpe net forumsmedlem å ta et bilde av et bygg i Bodø sentrum !! Man skal vel ikke gjøre noe ut av denne saken, enn å hjelpe til med å ta bilder av dette bygget
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Takker for fortåelsen der, ATC!
Du har fattet poenget: et forum-medlem som spør andre medlemmer om hjhelp til å ta et bilde på et sted han ikke rekker selv... Værre var det faktisk ikke... ![]() Nå ser det ut til at det ordner seg, så da er vi vel fat-and-happy alle sammen....
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg kjenner en kar i Bodø. En av mine beste kompiser. Sender deg hans e-post på PM, han er alltid hjelpsom og har kamera
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kjære vene, er det slutt på at folk her inne også tåler en spøk nå da.
Jaja, jeg får si unnskyld da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Airpics.com optager nu nye fotografer/ accepts new photographers | JELSC | Bilder & foto | 0 | 22-03-2014 13:06 |
Nytt tilbud for fotografer på Kvernberget | msteen | Flyforum | 32 | 21-12-2008 14:36 |
Hva er årets sommer-foto fra forumets ivrige fotografer? | Utflyttet | Flyforum | 9 | 19-09-2008 14:41 |
Ærede fotografer....Noen svar søkes | ENGM RAMP | Flyforum | 8 | 14-08-2006 12:42 |
Fotografer: Hvilke utstyr har dere... | OSL Inside | Flyforum | 59 | 07-02-2006 12:25 |