![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Endelig noe nytt Norsk !
TwoSix Decals har kommet med decaler til Braathens sitt Sommerfly i 1/144 skala. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Se der, ja!
Blir nok et DACO-sett eller flere nå. Kanskje Ray (Mr. Twosix) gir ut de andre årgangene, også. Eller hva med dere, Rhuben?
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Lima November Decals skulle gjerne gitt disse ut, men problemet er å få fatt i bra nok tegninger etc. Jennings som designer dekalene mine er et ekstremt opptatt av at det skal være 100%, og da er det ofte ikke nok med bare fotografier som stort sett er tatt fra siden av. Feks så har Jennings nå fått orginale tegninger fra Boeing/BU til "nordlyset" på halen til første Braathens, så det kommer... Ray er jo mega produktiv, men det går jo av og til ut over smådetaljer som manglende gullskygge på SAS titlene, feil font på registreringene på Bu osv. For all del, jeg kjøper og har kjøpt mange av hans dekaler. Men det er jo klart at markedet for våre sære ønsker er rimelig lite, og der er nok ikke mange som er så gærne som meg selv, som kjøper alle dekaler på nytt hvis det kommer et bedre ( har ca 930 forskjellige sivile). Jennings jobber enda med SAS DC-8-62/63 i drakehodet. Når dette en gang kommer... så var planen å komme først med siste SAS skjemaet, så Scanair til Minicrafts flotte DC-8. Men nå forsvinner en del av markedet og vi får finne på noe annet. Happy modelling, Ruben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
LIMA NOVEMBER DECALS LN144-520 Braathens SAFE "Sommerflyet" 1988 & 1990 | rhusberg | Samlerhjørnet | 5 | 20-08-2010 02:18 |
Braathens og SAS braathens modeller søkes!!! | svgspotter | Samlerhjørnet | 3 | 12-08-2009 12:50 |
Og så var det noe som het Sommerflyet | LN-KOG | Flyhistorisk forum | 12 | 26-10-2007 17:14 |
BRAATHENS / SAS BRAATHENS / SAS NORGE 737 | OJB | Flyforum | 4 | 30-07-2007 11:25 |
Braathens Il-76? | Falcon | Flyforum | 13 | 19-04-2005 09:03 |